Bespaar nu: Zomer Sale 2024 >

ADVENTSKALENDER

Vouwkast met 24 laden

Adviesprijs 49,99 €
Creatieve set adventskalender "Modelleren - Kabouter"

Adviesprijs 33,05 €
Creatieve set adventskalender "Vilten"

Adviesprijs 47,01 €
Creatieve set adventskalender "Modelleren - Monsters"

Adviesprijs 47,01 €
Adventskalender stof paneel "Kabouter"
Adventskalender stof paneel "Huizen

VBS Adventskalender met 24 laden

Adventskalender-Set "White"

VBS Advent Kalender "Kerstmis Huis

VBS Adventskalender set "Pastel"

VBS Adventskalender met Clips

Adventskalender set "Falala"

Adventskalender-set "Nature"

Adventskalender set "Peperkoek huis"

Adventskalender "Kerstboom"

VBS Opvouwbare kast / Adventskalender

VBS Adventskalender "Sleeën"

Adventskalender-Stijl instellen

Adventskalender set "Gouden stippen"
vanaf 8,49 €

Meer varianten leverbaar
Adventskalender set "Kerst teckel"

Adventskalender set "Macramé"

Maxi-Adventskalender-Set van "Stippen"

Adventskalender-Set van "Stippen"

Een adventskalender kopen om te maken

Een gepersonaliseerde adventskalender hoort gewoon bij de periode voor Kerstmis. Het tovert vooral een glimlach op de gezichten van kinderen als ze elke dag in december tot aan Kerstmis een klein cadeautje uit de adventskalender krijgen. De traditionele kalender is echter niet alleen populair bij kinderen, maar ook bij volwassenen. Vooral een zelfgemaakte adventskalender heeft een speciale charme. Hij wordt niet alleen gebruikt als kalender en bevat 24 leuke verrassingen, hij ziet er ook geweldig uit en decoreert je huis. Er zijn talloze mogelijkheden als het gaat om het ontwerpen van adventskalenders. Je kiest de materialen zoals hout, MDF, papier of stof. Met de verschillende knutselmaterialen, decoratieve items en stijlen kun je een onvergetelijk hoogtepunt creëren in de aanloop naar Kerstmis. Adventskalenders geven je de kans om je creativiteit de vrije loop te laten en zorgen voor een prachtig cadeau dat de voorpret voor Kerstmis verhoogt. Met jouw creatieve kerstideeën en onze bijpassende knutselspullen wordt elke adventskalender uniek. Hoe maak ik een adventskalender? In onze online shop vind je veel ideeën voor het maken van een adventskalender.Adventskalenders. Naast doosjes en zakjes zijn er ook veel leuke houten adventskalenders verkrijgbaar die je creatief kunt vormgeven met verf en papier. We bieden ook kant-en-klare adventskalenders van stof, die je alleen nog maar hoeft te vullen en decoratief op te hangen. De tijd die het kost om een adventskalender te maken hangt helemaal af van hoe uitgebreid je hem wilt maken. Je kunt onze houten blanco's versieren met wat kleur, ze versieren met decoratieve voorwerpen en verschillende knutseltechnieken gebruiken, zoals de servettechniek en de decopatchtechniek. Je kunt het beste zo vroeg mogelijk beginnen, zodat je genoeg tijd hebt om je kalender dat beetje extra te geven. Het mooie is dat een voltooide adventskalender elk jaar in december opnieuw kan worden gebruikt. Je kunt de adventskalender ook elk jaar aanpassen aan je eigen voorkeuren. Adventskalenders zijn ook een geweldig cadeau. Geschilderd in de kleuren van je keuze, gedecoreerd en individueel gevuld, is het uniek en kan de ontvanger zich niet alleen verheugen op de adventskalender als decoratief object, maar ook op de kleine verrassingen gedurende 24 dagen.

ideeën en instructies voor een zelfgemaakte adventskalender

In onze online shop vind je veel ideeën voor het maken en versieren van adventskalenders. In de categorie Ideeën & Instructies vind je veel stapsgewijze instructies die je laten zien hoe je je eigen creatieve adventskalenders voor kerst kunt maken. Naast de vele instructies voor het maken van een adventskalender zijn er talloze opties voor het ontwerpen van de kalender. Naast de traditionele kleuren rood en groen en de typische kerstsymbolen zoals sterren, engelen, kerstmannen en laarzen, kun je ook adventskalenders in natuurlijke tinten maken. Trendkleuren zoals ijsblauw en roze tinten maken van je adventskalender ook een hoogtepunt in huis. Of wat dacht je van een adventskalender met de servettechniek, waarbij je een mooi winters servet op een houten adventskalender bevestigt en deze vervolgens versiert met sneeuwdecoraties. Onze VBS online shop biedt ook creatieve knutselpakketten die alles bevatten wat je nodig hebt om een geweldige kalender te ontwerpen.

Adventskalenders maken met kinderen

De meeste kinderen houden van knutselen. En is er iets leukers dan hun eigen adventskalender maken, die door papa en mama wordt gevuld zodra hij versierd is? Je kind beleeft niet alleen het plezier van onvergetelijke uren knutselen, maar ook het geluksgevoel bij het openen van de 24 deurtjes voor Kerstmis. In onze VBS online shop vind je veel houten adventskalenders in prachtige designs. Wat dacht je van een adventskalender in de vorm van een trein die kinderogen zal doen oplichten?

Adventskalender knutselen voor volwassenen

De bezitter van een adventskalender mag zich 24 dagen lang gelukkig prijzen, want hij of zij krijgt elke dag cadeautjes, zelfs nog voor Kerstmis! Een geweldig idee en erg leuk voor zowel kinderen als volwassenen. Waarom maak je geen adventskalender voor je geliefde, je vriendin of vriendje? Zelfs de voltooide kalender is een geweldig cadeau. Het plezier om elke dag een deurtje te openen is een extra bron van enthousiasme.

Verdere opties
Instellingen