
Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen, zoals over retourzendingen, leveringen, klachten, producten, enz. Als u nog vragen heeft, kunt u hier contact met ons opnemen.

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen, zoals over retourzendingen, leveringen, klachten, producten, enz. Als u nog vragen heeft, kunt u hier contact met ons opnemen.








1. Hoe vind ik de mijneArtikel?
U kunt ook producten bekijken die gesorteerd zijn onder de subcategorie Knutseltechniek wordt weergegeven. Deze en andere subcategorieën zoals New, Trends & Events of zijn direct Speciale verkoopte vinden onder de zoekfilter.
Daarnaast kunt u natuurlijk zoeken naar producten op trefwoorden of op VBS Artikelnummer gebruik het zoekfilter om de producten te tonen die voor u belangrijk zijn.
2. Waar kan ik knutselinstructies en creatieve ideeën vinden?
3. Kan ik onder een meter bestellen metergoed ?
Let op: sommige motiefstoffen slechts worden als herhaling geleverd, zodat het motief niet versneden wordt geleverd Artikel zijn technisch gezien al voorzien van verschillende besteleenheden.
4. Hoe zijn de prijzen samengesteld?
Vanaf een waarde van € 69,00 sturen wij u de uwe gratis Bestel binnen België. Voor bestellingen met een waarde van minder dan € 69,00 rekenen wij € 5,95 aan verzendkosten en verpakking per bestelling VBS de verzendkosten. Verdere kosten of toeslagen zoals voor volumineuze goederen etc. zijn verkrijgbaar bij VBS niet. De verzendkosten worden Bestel weergegeven voordat u uw bestelling indient.
Daarnaast kunnen, afhankelijk van de betalingsmethode, betalingskosten in rekening worden gebracht.
5. Hoe werkt de productevaluatie?
6. Hoe kom ik erachter of mijn Artikel beschikbaar is?

Voorbeeld van de beschikbaarheidsweergave

7. Hoe kan ik cadeaubonnen bij u bestellen?

8. Waarom weegt mijn bolletje wol niet precies zoveel als aangegeven, bijv. 50 g ?
De opbrengst en de looplengte van het garen blijven ongewijzigd ondanks de uitwisseling van vocht, aangezien de garenbollen tijdens het productieproces per meter worden gemeten. De term "looplengte" geeft informatie over het aantal meters garen dat tot een bepaald gewicht komt. Bijvoorbeeld, op het etiket staat 50g = 100 m. Dit betekent dat u 100 m garen krijgt per 50 gram bij een normaal vochtgehalte.
8. Wat zijn de voordelen van VBS Klant account?
- U kunt uw adresgegevens beheren en eventueel een ander afleveradres opgeven.
- Bekijk uw reeds geplaatste bestellingen.
- Bij openstaande bestellingen is dat Pakket tracking mogelijk.
- Voer direct in op Artikel u kunt ook een beoordeling maken en ons helpen om nog beter voor u te worden!
- Plaats direct bij de Artikel en de vreugde van je eigen vak te delen.
- Gebruik het Verlanglijstje voor uw aankopen. U kunt eenvoudig interessante producten selecteren en vergelijken Bestel voordat u koopt.
9. Hoe kan ik een account aanmaken?
Maak nu een account aan en registreer je met je Registratiegegevens. account. Je ontvangt dan een e-mail naar het door jou opgegeven internetadres met een bevestigingslink. Zodra u deze link heeft geactiveerd, kunt u gebruik maken van alle voordelen van het klantenaccount.
10. Ik ben de mijne Paswoord vergeten. Wat wil je dat ik doe?
11. Hoe kan ik mijn klantprofiel wijzigen?
12. Ik heb problemen met het inloggen op mijn klantaccount. Wat kan ik doen?
13. Waarom kan ik niet inloggen slechts met de mijne Klantennummer . VBS Online winkelen registreren?
14. Ik heb een tegoed op mijn klantenrekening. Hoe kan ik het gebruiken en hoe lang is het geldig?
15. Hoe kan ik een persoonlijke Verlanglijstje creatie maken en hoe lang zal die duren?
Wij bieden u de mogelijkheid om te kijken naar elk van onze Artikel voor Bestel een latere. Afhankelijk van uw persoonlijke smaak kunt u een enkele "standaard" of zelfs meerdere individueel benoemdeVerlanglijstjecreëren omdat u Verlanglijstje, zeker geen ambachtelijk slechts idee heeft en wij de optimale producten voor u hebben om uw projecten in de praktijk te brengen.
Dit geeft u Verlanglijstje ook de mogelijkheid om later op uw gemak alle interessante producten met elkaar te vergelijken. En Artikel, die je steeds weer nodig hebt zijn Verlanglijstje ook goed gemarkeerd op deze.
Hierop Verlanglijstje kunt u de individuele artikelen selecteren of alle Artikel handig met één klik en Winkelwagen plaats het in de
Opgelet: U Verlanglijstje blijft slechts permanent opgeslagen in uw klantenaccount. Als u nog niet geregistreerd bent, kan uw account na Verlanglijstje een tijdje worden verwijderd. Verder dan dat zijn ook alle Artikel, die uit onze productlijn zijn gehaald.vanaf Verlanglijstje
16. Hoe kan ik bestellen?
Neem de tijd om uw favoriete producten te selecteren. U kunt dit Selectie doen door te klikken op een van hen of Verlanglijstje door te klikken op het groene veld in het uwe. Het Winkelwagen symbool in de rechterbovenhoek van uw scherm toont u het aantal geselecteerde Artikel op. Klik nu op dit symbool voor hen Bestel .
Daarnaast biedt de directe orderfunctie de frequente Winkelwagen klant de mogelijkheid om alle Artikel over onze VBS Artikelnummer op dit punt gemakkelijk te bestellen.
Ga verder met het bestelproces door te klikken op het groene veld "&bdquo to;verder checkout" of - als u betaalt via uw Amazone-account - op het veld "amazon pay".
Adres & Betaling
Bent u al klant bij ons VBS Zodra u bent ingelogd in onze Online-Shop wordt u direct naar de " " paginaOverzichtgeleid. Als u zich echter nog niet heeft geregistreerd of als gast wilt bestellen, geeft het adresveld u de mogelijkheid om uw factuur- en Leveringsadres betalingsgegevens in te voeren.
Overzicht
Om uw bestelling naar volle tevredenheid te kunnen uitvoeren, wordt uw bestelling nogmaals Overzicht in het veld weergegeven, zodat u deze kunt Bestel controleren. Zodra u op het groene veld " "Bestellen en betalenklikt, heeft u de bestelling Bestel afgerond en hebben wij uw bestelling ontvangen Artikel bindend gereserveerd voor u.
Wat gebeurt er daarnaBestel?
U ontvangt direct een bevestiging per e-mail met alle informatie. Uw Bestel wordt verwerkt in ons systeem en na verloop van tijd ziet u het als open Bestel in uw klantaccount.
Zodra uw zending ons pand heeft verlaten, ontvangt u een-Bestel verzendbevestiging voor uw online bestelling.
17. Hoe kan ik er een Bestel annuleren of wijzigen?
18. Is mijn boodschappen bij VBS Online winkel veilig?
19. Hoe kan ik betalen?



Meer informatie over uw betalingsmogelijkheden VBS vindt u hier.
20. Is de betaling in VBS Online winkel veilig?
Uw gegevensbescherming en gegevensbeveiliging heeft onze hoogste prioriteit. www.vbs-hobby.com is een gecertificeerde onlineshop van het EHI - Retail Institute e.V. en de bevh Bundesverband des Deutschen Versandhandels e.V. Meer informatie over gegevensbescherming en gegevensbeveiliging VBS vindt u hier
21. Zijn de prijzen inclusief BTW?
22. Ik ben mijn rekening kwijt. Wat kan ik doen?
23. Welke verzendkosten worden mij in rekening gebracht?
Vanaf een waarde van € 69,00 sturen wij u de Bestel uwe gratis binnen België. Voor bestellingen met een waarde van minder dan € 69,00 rekenen wij € 5,95 aan verzendkosten en verpakking per bestelling VBS de verzendkosten. Verdere kosten of toeslagen zoals voor volumineuze goederen etc. zijn verkrijgbaar bij VBS niet. De verzendkosten worden Bestel weergegeven voordat u uw bestelling indient.
24. Hoe lang duurt de levering?
Houd er rekening mee dat de Levering levering met een dag wordt uitgesteld als er Bestel een Levering zondag of feestdag is. U vindt de exacte Levertijd versie direct op Artikel weergegeven onder de prijs.
Voorbeeld :

25. Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
Ja, wij leveren altijd aan het door u opgegeven adres binnen Duitsland. Tijdens het bestelproces of in uw klantprofiel kunt u de en de Leveringsadres individueel (Factuuradres) te definiëren. Dit kan Leveringsadres ook een Pakstation .
Als u vanuit een ander land (behalve FR, AT, CH) in onze online shop bent gekomen, geldt het volgende
Ja, tijdens het bestelproces of in uw klantprofiel kunt u de en de Leveringsadres individueel (Factuuradres) te definiëren.
26. Wie levert mijn pakketje af?
27. Kan ik mijn show Uitzending bekijken?
Als klant in de VBS Online-Shop de mogelijkheid om de zending te volgen via uw klantaccount.
28. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
29. Wanneer mag ik Artikel het terugsturen? Waar moet ik rekening mee houden?
- Log in met uw klantnummer en ordernummer op www.vbs-hobby.be/nl/retoure.
- Selecteer alle artikelen die u aan ons wilt retourneren.
- Controleer of de door u ingevoerde gegevens juist zijn.
- Druk de retourbon en het retouretiket af.
- Doe de artikelen in hun originele verpakking in het pakje samen met de retourbon.
- Plak het retourlabel op het pakje en stuur het volledig gefrankeerd naar ons terug.
Heeft u hulp nodig bij uw terugkeer of heeft u vragen?
Neem contact op met onze klantenservice op + 32 (0) 2 2730458.
30. Kan ik een Artikel ruilen?
Als uw Artikel verkeerd is geleverd of defect is, kunt u deze als klacht aan ons retourneren. Maak gebruik van ons retourplatform op www.vbs-hobby.nl/retoure.
31. Krijg ik de kosten van de retourzending vergoed?
De terugbetaling zal tot 10 dagen na ontvangst van uw retourzending duren, op voorwaarde dat we alle informatie van u hebben ontvangen voor de betalingsoverdracht.
32. Mijn Artikel is beschadigd geleverd. Hoe kan ik klagen?
33. Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, wat kan ik doen?
34. Ik heb een slechts deel van de mijne Bestel laten bezorgen. Zal de vermiste Artikel ..in de komende dagen?
Is een Artikel waarschijnlijk niet beschikbaar voor langer dan 4 weken of als de waarde van de goederen voor een volgende levering minder dan € 7,90 bedraagt zullen wij de Artikel volgt niet automatisch. Wij zullen u in dit geval informeren of u vindt een overeenkomstige informatie op uw factuur.
35. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?
36. Wat betekenen de symbolen op het product?
Om u in één oogopslag alle belangrijke productinformatie te geven, hebben wij in onze onlineshop veel grafische symbolen geïnstalleerd. Lees hier wat ze bedoelen.
37. Ik wil vrienden aanwerven. Hoe werkt het?

Rekruteer een nieuwe klant en we bedanken u met een 10 € winkelvoucher. Meer informatie over de verwijsdienst hier
38. Hoe kan ik de VBS Inschrijven voor de nieuwsbrief?
Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief:
