Papercut Karte

Anleitung Nee. 2404
Anleitung Nee. 2404     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 1 uur 30 Notulen

Het versturen of overhandigen van een kaart is altijd iets heel persoonlijks. Deze kaart heeft niet alleen een geweldig 3D-effect, maar springt ook in het oog door de papercut-elementen. Het ontwerpen van deze kaart is helemaal niet moeilijk. Met onze gratis sjabloon kunt u gemakkelijk deze bladkaart maken.

Dit is hoe de kaart is gemaakt:

Print de sjablonen uit en breng ze over op het corresponderende papier. Wij hebben hier gekozen voor een combinatie van roze, paars en groen. U kunt het papier echter naar eigen smaak kiezen en gebruiken.

Snijd de motieven uit met de cutter en knip de bladeren bij zodat ze niet helemaal uitgesneden zijn. Laat het onderste deel van de bladeren dicht. Nu kun je de blaadjes aan de zijkanten een beetje omhoog vouwen voor een mooi 3D effect.

Het groene papier werd vastgekleefd met dubbelzijdige kleefband, de andere twee met 3D-kleefpads. Dit creëert een extra mooi 3D-effect.

Lijm de kralen vast met knutsellijm.
Gewicht: 180 g/m²; DIN-formaat A4; Inhoud: 30 bladeren; Materiaal: Papier

Dit hoogwaardige Knutselpapier-Blok "Rainbow Colours" is een kleurrijk Papier-Blok in DIN A4 formaat met 30 vellen en een gramgewicht van ca. 180 g/m². Het mag niet ontbreken in een knutseldoos of -kast.

Hiermee knutselpapier, ze hebben de meest uiteenlopende handwerken gemaakt. Ontwerpt u met de effen gekleurde Papier prachtige wenskaarten, raamfoto's, plakboekalbums, Cadeaulabels en nog veel meer. Het blok is ook zeer geschikt voor het ponsen van motieven. Met de gestanste motieven kunnen dozen worden gepimpt en gedecoreerd.

Een prachtig knutselpapier-blok waarmee je echt creatief kunt worden.

Gewicht: 180 g/m²; DIN-formaat A4; Inhoud: 30 bladeren; Materiaal: Papier

Een prachtig knutselpapier-blok waarmee je echt creatief kunt worden.

Aantal onderdelen: 100; Gewicht: 300 g/m²; Lignin-vrij; Zuurvrij; Inhoud: 50 stuks; Materiaal: Karton; L: 18 cm; B: 13 cm

Groot bulkpakket van 50 veelzijdige Dubbele kaarten met enveloppen "Kraftpapier" met een formaat van 18 x 13 cm. Het papiergewicht is ongeveer 300 g/m2.

De kaartenset is de ideale basis voor uw creatieve kaartontwerp. Ontwerp 50 kaarten met bijv. stempels, designpapier, borduurwerk, 3D-motieven of geheel naar eigen smaak.

Kaarten van kraftpapier zijn perfect voor het ontwerpen van kaarten in natuurlijke tinten of in combinatie met zwart en wit.

Aantal onderdelen: 13; Materiaal: Kunststof, Metaal; L: 20 cm; B: 14 cm

Deze Fiskars Premium Precision Tinker Knipmes Set (1024384) is een 13-delige set met uitgebreide inhoud. Het mes bestaat uit een kunststof behuizing met een ergonomische vorm. De lengte van het mes met beschermkap is ca. 15,5 cm. De 12 bladen zijn gemaakt van hoogwaardig metaal. De set wordt geleverd in een hersluitbare plastic doos.

De uitgebreide snijset mag in geen enkele handwerkdoos ontbreken. Met de bijgeleverde precisiemessen van hoogwaardig metaal, in verschillende uitvoeringen, is het snijden van dun hout, foto Papier,'s, folie en dun karton kinderspel. Een uitstekend cadeau-idee voor alle handwerkvrienden

Inhoud: 20 stuks; Diameter (buiten): 11 mm; Materiaal: Kunststof

Leuke itoshii Kralen set "Vruchten" met 20 kralen. De kralen hebben een afmeting van ca. 11 mm.

Een prachtige set met kralen in de vorm van verschillende vruchten. Met deze kralen, niet slechts zullen kinderen met plezier heel individuele en unieke juwelen maken. Ideaal voor het maken van kettingen, armbanden, vriendschapsarmbanden, sleutelhangers, boekenleggers of decoratieve hanger voor tassen. Deze kralen nodigen uit om creatief te zijn. In combinatie met andere handwerk- of juwelenkralen zijn er altijd nieuwe ontwerpmogelijkheden.

U heeft ook deze artikelen nodig:

Inhoud: 165 stuks; Diameter (buiten): 7 mm; Materiaal: Kunststof

Dieses Buchstaben Set mit 165 runden Perlen darf in keiner Bastelkiste fehlen. Die Buchstaben-Perlen haben einen Ø von ca. 7 mm und eine Stärke von ca. 4 mm. Die Bohrung hat einen Ø von ca. 1 mm.

Aus diesen fabelhaften Buchstaben lassen sich ganz individuelle Armbänder oder Ketten gestalten. Ob für einen Junggesellinnen-Abschied, Kindergeburtstag, Schulanfang oder für die aller beste Freundin.

Auch für die Kartengestaltung, Scrapbooking oder um Geschenkverpackungen mit einer liebevollen Botschaft zu verzieren, eignen sich die Perlen hervorragend.

Inhoud: 20 stuks; Diameter (buiten): 11 mm; Materiaal: Kunststof

Zelfklevend; Materiaal: Kunststof

Een uitstekende besparingssetVBS "3D kleefaccessoires", 10 stuks. De set bevat Artikel die in elke ambachtelijke doos thuishoren en vooral gebruikt worden in kaart- en plakboekontwerpen.

Met deze dubbelzijdigPlakbande en de dubbelzijdige 3D-kleefstippen, ontwerpen kaarten en Papier-Projecten leuk! U heeft altijd het juiste product in huis om de verschillende niveaus op kaarten of op het scrapbook project weer te geven. Deze set is ook een leuk cadeau-idee voor creatieve geesten die zich inzetten voor het maken van kaarten. Nog een paar mooie kaarten geselecteerd, motiefstempels en duidelijke stempels toegevoegd en klaar is een geweldig cadeau

Oplosmiddelvrij

De VBS knutsellijm is oplosmiddelvrij en droogt transparant op. Ideaal voor vele creatieve projecten.

Een geweldige lijm die in geen enkele knutseldoos.