Geheime Kerstman Deuren

Secret Santa: een magische adventskalender voor kinderen

De Geheime Kerstman Deur is een prachtig kerstverhaal voor jong en oud. Het geeft vreugde aan het knutselen en versieren, en veel plezier tot Kerstmis. Secret Santa deuren zijn er in een verscheidenheid van ontwerpen naar uw smaak. De Secret Santa deuren kunnen aan de muur of aan een trap worden bevestigd of zelfs als een zelfstandig huisje worden ontworpen. Ook hier kunnen alle voorkeuren afzonderlijk worden uitgevoerd.

Secret Santa deuren vertellen een heel speciaal verhaal - een elf komt in huis! En met hem, geweldige verhalen, praktische activiteiten, geschenken en ideeën. Een prachtige Secret Santa deur die betovert met zijn acties en zijn aanwezigheid alleen al. Maar ook hier - alles kan vrij worden vormgegeven naar persoonlijke smaak. Met onze ideeën willen wij u een grote bron van inspiratie bieden, waar u kunt zien wat u zou willen uitvoeren en welke ideeën u zelf zou willen creëren.

Tomte de elf trekt in met VBS - het hands-on verhaal voor de hele familie!

De dag is gekomen: De geheime Kerstman Tomte trekt in - met een welkomstbrief!

wichteltür

En zo begint het verhaal... Tomte trekt in

wichteltür
Geweldige Secret Santa deuren voor je knutselproject:

Geheime kerstman - Tomte speelt kaarten

Geheime kerstman - Tomte speelt kaarten

anlaesse_wichteltür
Geweldige knutselkits voor je kabouter scènes:

Secret Santa verhaal - Tomte pakt kerstcadeautjes in

Secret Santa Door Tomte viert oudejaarsavond

Secret Santa verhaal - Tomte pakt kerstcadeautjes in

Secret Santa Door Tomte viert oudejaarsavond

• Je kunt onze vorige Secret Santa-ideeën hier vinden

anlaesse_wichteltüre

Je kunt onze vorige Secret Santa-ideeën hier vinden

anlaesse_wichteltüre

Alle producten voor uw Secret Santa scène in een oogopslag:

Wat is een Secret Santa Door?

Een Secret Santa deur is een schattig accessoire dat in de aanloop naar Kerstmis boven de plint, op de trap of ergens anders in huis kan worden versierd. Er zijn eindeloze ontwerpmogelijkheden met de Secret Santa deur en het is een geweldig knutselproject om creatief aan de slag te gaan en de deur heel individueel te maken. In onze online shop vind je een grote selectie van leuke knutselsets, Secret Santa deuren en ook bijpassende miniaturen om je eigen Secret Santa deur scene te maken.

De Secret Santa deur opent de ingang naar een geweldig prekerstverhaal voor u en uw kinderen, waarin een elfje uw huis binnenkomt. Dit stimuleert de fantasie van de kinderen en brengt een magie in huis. De periode voor Kerstmis wordt verkort door grote verhalen over de Secret Santa.

Oorspronkelijk komt het gebruik van de Secret Santa uit Denemarken. Hier wordt de elf die voor Kerstmis in huis komt meestal Nisse genoemd. De gewoonte om een Secret Santa deur in je huis te maken is pas een paar jaar geleden in Duitsland ontstaan.

Secret Santa Clauses zijn aardige, vriendelijke wezens die in de aanloop naar Kerstmis hun Secret Santa-deur op een andere manier versieren, persoonlijke woorden tot hun huisgenoten richten in de vorm van briefjes en brieven, of soms zelfs een cadeautje hebben voor de bewoners van het huis. Maar soms kunnen ze onhandig zijn en er een puinhoop van maken of per ongeluk iets morsen, koekkruimels achterlaten en nog veel meer. - Dit maakt ze erg levendig, vooral voor de kinderen, en de kleintjes zijn elke dag nieuwsgierig naar wat de kleine huisgenoot voor en achter de Secret Santa deur heeft uitgespookt.

Het is belangrijk dat de kinderen weten dat de Secret Santa deur alleen opengaat voor de Secret Santa zelf en dat zij er niet aan mogen trekken of scheuren.

Wat is de beste manier om de Secret Santa deur te bevestigen?

Traditioneel wordt het Secret Santa-deurtje boven de plint, aan de muur of zelfs op een trap bevestigd. De beste plek is een plek waar je overdag langs kunt komen en die ook goed zichtbaar is.

Posterstrips, dubbelzijdig plakband of plakstippen kunnen worden gebruikt om het te bevestigen.

Als je niets aan de muur wilt of kunt bevestigen, kunnen de Secret Santa-deurtjes ook in dozen of kratten worden gerangschikt die dan aan de muur kunnen worden bevestigd.

En wat doen de elfen?

De elfen zijn 's nachts op pad en laten soms iets achter voor de kinderen. Of het nu gaat om de sporen die te zien zijn, een leuk knutselidee dat de elf heeft achtergelaten voor de kinderen of zelfs een klein cadeautje - de kinderen zullen blij zijn en u kunt zich uitleven volgens uw eigen creativiteit.

In onze instructies hebben we enkele ideeën samengebracht die je kunt uitwerken en toepassen of als inspiratie kunt gebruiken om je eigen fantasieën in te brengen.