Adventskalender met papieren snoepjes

Anleitung Nee. 1381
Anleitung Nee. 1381     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 45 Notulen
We houden van deze Adventskalender ! De verrassingssnoepjes zijn eenvoudigweg gemaakt en zijn een geweldige blikvanger!

En zo wordt het gedaan

De "snoepjes" van deze adventskalender zijn gemaakt van Motiefpapier gerold: Leg een DIN A5 vel papier voor u, kruislings en met de motiefkant naar beneden. Plak een strook wit Crêpepapier, elk 15 x 5 cm, op elke smalle pagina van dubbelzijdig Plakband . Tape de brede boven- en onderrand met tape en rol de Papier plak de brede randen aan elkaar terwijl je dat doet.

De open "candy candy" kan al aan één kant versierd worden met Jute lint samengebonden zijn. Laat de andere kant open om later te vullen met verrassingen.

Maak alle snoepjes op deze manier. Knip een groene Viltplaattot een breedte van 25 cm (1 m x 25 cm) en schik de pakketten onder elkaar. Vul elke verpakking, sluit de opening met een Jute lint-lus en lijm alle verpakkingen met een lijmpistool.

De Adventskalender heeft nu slechts nog steeds de adventsnummers en kleine sterren nodig. Ook deze accessoires blijven gewoon hangen. Zorg voor twee gaten in de bovenstaande Viltplaat en bevestig de ophangtape voor de kalender (Jute lint) aan deze gaten.

Dikte: 1.5 mm; L: 1 m; B: 45 cm

Unser Filz lässt sich sehr leicht kleben oder nähen und ist das ideale Material für viele Bastelarbeiten oder Dekorationen.

Der Filz aus 100% Polyester ist mit seiner Stärke von 1,5 mm genau richtig für das typische Filzbasteln. Qualität und Griff sind optimal zum Schneiden, Kleben und Nähen. Filz ist ein Material von weicher Beschaffenheit. Daher kann es bei der Filzstärke zu minimalen Abweichungen kommen.

Was kann man aus Filz basteln?
Von kleinen Handytaschen über Handpuppen, Tischsets bis hin zu kleinen Schlüsselanhängern gibt es viele tolle Bastelideen, die schnell umsetzbar sind. Ein sehr gutes Material auch für das gemeinsame Basteln mit Kindern.

Gewicht: 32 g/m²; Inhoud: 20 stuks; Materiaal: Papier; L: 200 cm; B: 50 cm

Het VBS Crêpepapier "Mega pakket" is geassorteerd in kleuren en wordt geleverd in een praktisch en supervoordelig voordeelpakket van 20 rollen. Ideaal voor scholen en handwerkgroepen. De ambachtelijke crêpe is ca. 50 cm breed en ca. 200 cm lang.

Crepepapier is geschikt voor allerlei ambachtelijk en decoratief werk, zoals schoolkegels, papieren slingers en bloemdecoraties.

De mega-saver set bevat crêpepapier in de volgende kleuren: 2 x wit, 2 x geel, 2 x oranje, 2 x rood, 1 x roze, 1 x bordeaux, 1 x lila, 1 x paars, 2 x lichtblauw, 1 x blauw, 1 x donkerblauw, 1 x turkoois, 1 x groen, 1 x bruin, 1 x zwart.

Zelfklevend; Materiaal: Kunststof; L: 10 m; B: 12 mm

Dieses doppelseitige Klebeband hat extra starke Klebekraft. Die Rolle ist 10 m lang und das Material extra stark haftend.

Das beidseitige Klebetape ist besonders praktisch für Bastel- und Dekorationsarbeiten, bei denen verschiedene Materialien verbunden werden sollen.

Diameter (buiten): 1 cm; Materiaal: Hout; B: 1 cm

Assortiment van brieven als praktische houten stempels. Een grote Selectie van houten stempels in een kartonnen doos. Ideaal voor scrapbooking en vele andere ambachten. In totaal ontvangt u 48 postzegels met letters, cijfers en enkele speciale nummers zoals plus, min en vraagteken.

Materiaal: Kunststof, Metaal; L: 22 cm

Lichtgewicht, stevige en duurzame schaar, taps toelopend voor precieze sneden in Papier, Karton, Vilt, Stof etc.

Maakt een briljante snit mogelijk. De messen zijn ijshard en garanderen een lange scherpte en corrosiebestendigheid.

De Finny Alpha-schaar heeft een huidvriendelijke zachte handgreep. Lengte ca. 22 cm.

Materiaal: Roestvrij staal; L: 23 cm

De pinkschaar met een lengte van 23 cm. De messen zijn gemaakt van roestvrij staal, met precieze snijkanten en daardoor zeer scherp. De schaar is voorzien van een zachte handgreep en daardoor bijzonder comfortabel in de hand te houden.

Pinking shears worden voornamelijk gebruikt als stofschaar. Deze scharen zijn geschikt voor alle soorten stof.
Daarnaast zijn de pinkscharen ook een geweldig hulpmiddel bij Papier knutselen, bijvoorbeeld bij het maken van kaarten