Anleitung: bunte Blumentöpfe aus Terrakotta

Anleitung Nee. 1149
Dit ambachtelijke idee is gebaseerd op drie klassieke terracotta potten en een zwart gelakte houten houder die op een buiten- of binnenmuur kan worden gemonteerd. Kleurrijk geschilderd en gedecoreerd geven we het een individuele uitstraling. Probeer het eens.

En zo makkelijk is het:

Hoe ontwerp ik de kleurrijke bloempotten?

Eerst moet u de terracotta potten voorbereiden met witte outdoor-Acrylverf. Neem een beetje stopverf en snijd het op maat voor de potten. Bedek de Schuim voor bloemstukken met mos en zet een boeket bloemen in elk van de tussenliggende ruimtes.

Hoe schilder ik de stippen op de bloempotten?

Neem een stippelkwast en breng de verschillende kleuren aan op de potten. Gebruik meerdere penselen of was ze altijd goed uit, zodat de verf niet wazig wordt. Als alles droog is, bevestig je de gele Satijnen lint met een beetje hete lijm aan de pot en zet je een strik op het einde. Zet de potten dan gewoon terug in de houders en u kunt genieten van de kleurrijke potten.

Tip: Schrijf voor de afwerking op het bordje boven de houder met krijt of schilder er een lief hartje boven.

Dit idee is tijdloos mooi!

Enkele Artikel zijn helaas niet meer beschikbaar

Maar dit idee is te mooi om het van je af te houden. We blijven het graag aan u presenteren - laat u inspireren!

Vullende hoeveelheid: 100 ml; Oplosmiddelvrij; Inhoud: 4 stuks

VBS Outdoor Color - nu ook in een praktische set in lenteachtige kleuren!

Ideaal voor uw tuindecoratie. Deze buitenverf op waterbasis is weerbestendig en bestand tegen weersinvloeden. De zijdematte, lichtechtekleuren van Outdoor verf zijn geschikt voor decoraties op hout, Terracotta zink, enz. Voordat u ze buitenshuis gebruikt, moet u de geverfde voorwerpen 24 uur laten drogen op een beschermde plaats.

Deze milieuvriendelijke verf is zeer eenvoudig aan te brengen, kan worden verdund met water, dekt goed af en droogt op tot een zijdeachtige glans. Universeel toepasbaar. Ideaal voor het verven van hout, gietmassa's, Stehen leder, kunststoffen, Piepschuim en zo verder Deze buitenverf is zeer eenvoudig aan te brengen. De verf voldoet aan hoge eisen en kan daarom zonder aarzeling worden gebruikt voor de kleuterschool, school, enz. Deze kleur staat voor creatief plezier, waardoor je handwerkhart sneller gaat kloppen. Maar je kunt er ook Schildersdoek en muren mee schilderen, opaciteit gegarandeerd! Of gewoon sjabloneren met de Outdoor Color, dit werkt ook prachtig

Inhoud: 2 stuks; Materiaal: Insteekschuim; L: 23 cm; B: 11 cm; H: 8 cm

De mosdroger -Schuim voor bloemstukken is van hoge professionele kwaliteit en is ideaal voor allerlei arrangementen met droogbloemen. Het blok kan eenvoudig in de gewenste maat en vorm worden gesneden. Bloemen, twijgen of andere decoratiematerialen kunnen dan gemakkelijk worden aangebracht.

Gebruik het blok voor tafeldecoratie of Kransen en geniet van de praktische afhandeling. Voor elke hobbybloemist is Schuim voor bloemstukken het een prachtig materiaal om mooie decoraties mee voor te bereiden.

Inhoud: 22 g; Materiaal: Mos

Mos in een bijzonder sterke Groen-toon.

Het mos is ideaal voor veel handwerk en decoratieve ideeën, bijvoorbeeld voor decoratieve bloemstukken, modellandschappen of bosdecoraties.

Inhoud: 3 stuks; Diameter (buiten): 7 cm; Materiaal: Polyurethanen (PU)

VBS Schildersponsjes, 3 stuks zijn een onmisbaar hulpmiddel voor creatieve vormgeving met kleur. De ronde sponzen, ca. Ø 7 cm, zijn zacht, mooi absorberend en liggen goed in de hand.

De schilderijsponzen worden gewoon in de verf gedompeld. Dan kunt u grote vlakken met de verf beschilderen. Bij het gronden van de schildergrond met schildersponzen vermijdt u de voor penseelen typische streepjesstructuur.

Voor het afvegen van de look of voor het discreet opdeppen van de verf is het Schilderspons altijd zeer nuttig. U kunt werken met een vochtige spons en met een droge spons. Voordat u gaat schilderen met de spons, is het aan te bevelen dat u Papier om de optiek kort te testen.

Grootte: 10 - 30 mm; Inhoud: 3 stuks; Materiaal: Hout, Synthetiek
Artikelnummer 120708

Schuim met fijne poriën voor het deppen van wateroplosbare verven. Geschikt voor een breed scala aan toepassingen Stenciling op stof en alle vaste oppervlakken. Voor wateroplosbare verven zoals Textielverf, Sjablonerenverf etc. Reinig de borstels met water.