Halloween Zoutdeeg Figuren

Anleitung Nee. 2359
Anleitung Nee. 2359     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 2 Uren

Ben je al achtervolgd? Onze schattige en griezelige krans is heel gemakkelijk te maken met de zoutdeegmix. Snijd de figuurtjes gewoon uit met koekjesuitstekers, versier ze mooi en plak ze op de krans. Je hebt al een geweldige Halloween versiering.

halloween kranz

Dit is hoe het gedaan wordt:

Meng eerst het zoutdeegmengsel met een beetje water en kneed het deeg goed. Deze geweldige boetseerklei is ivoorkleurig en gemaakt op ecologische basis. Het is vriendelijk voor de huid en ideaal voor knutselwerkjes met kinderen en groepen.

Rol het deeg uit met de roller en snijd de figuurtjes uit met de uitsteekvormpjes. De uitgesneden figuren uit de boetseerklei drogen aan de lucht en harden uit binnen 1 à 2 dagen, afhankelijk van de dikte van de vormdelen en de omgevingstemperatuur.

Nu kun je de Halloween figuren beschilderen met VBS verf.

Gebruik knutsellijm om de wiebeloogjes op te plakken.

Lijm vervolgens de zoutdeegfiguren op de houten ring.

Voor een spinnenwebeffect op de houten krans, trek je de watten uit elkaar en bevestig je ze met een beetje lijm aan de houten ring.

Klaar is een spookachtige krans voor aan de deur of als decoratie in huis.

Luchtdroging; Inhoud: 1 kg

Een fantastisch Salino zoutdeeg mengsel in een 1 kg container. 1000 g zoutdeegmix en 300 ml water maken ongeveer 750 g Modelleerklei.

Deze grote Modelleerklei is ivoorkleurig en gemaakt op een ecologische basis. Het is vriendelijk voor de huid en is ideaal voor knutselen met kinderen en groepen. De Modelleren van beeldjes, cadeaulabels en decoratieve onderdelen wordt een echt kinderspel met het zoutgedeelte. De kant-en-klare gemengde Modelleerklei is luchtdrogend en de gevormde voorwerpen verharden binnen 1 - 2 dagen, afhankelijk van de dikte van de gevormde delen en de omgevingstemperatuur.

Hier kunnen kinderen en volwassenen veel plezier beleven en verschillende figuren en decoratieve objecten vormen. Mooie, zelfgemaakte Cadeaulabels exemplaren gaan altijd goed en zijn een blikvanger van geschenken en aandacht. U Kaart ontwerp kunt ook mooie contrasten bereiken met de uitgesneden zoutdeeghangers.

Het schilderen van de gedroogde voorwerpen met Houtglazuur, Acrylverfof Inca Goudis mogelijk. Er zijn veel effectkleuren die een groot effect hebben en momenteel erg trendy zijn. Een beschermende buitenverf maakt de ontworpen onderdelen duurzaam en weerbestendig.

Voedselveilig; Materiaal: Roestvrij staal; L: 7.5 cm; B: 3.5 cm; H: 2.2 cm

De uitsteken form "Vleermuis" heeft een lengte van ca. 7,5 cm en een breedte van ca. 3,5 cm. De hoogte is ca. 2,2 cm. De koekjessteker is gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal en kan gemakkelijk in de afwasmachine worden gereinigd.

Voor Halloween mogen griezelig mooie koekjes in de vorm van vleermuizen niet ontbreken. Versierd met heerlijke chocolade, suikerparels, amandelen, fondant of glazuur, zijn de griezelige koekjes een super tafeldecoratie voor het volgende Halloweenfeest. Ook als de deurbel gaat, zijn de koekjes heerlijk om cadeau te geven.

U heeft ook deze artikelen nodig:

Diameter (buiten): 2.5 cm; Materiaal: Acryl; L: 20 cm

Voor het gelijkmatig uitrollen van Fimo en anderen Modelleermassas. Voor een bijzonder glad oppervlak.
Gemakkelijk te reinigen

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 15 ml

Die umweltfreundliche VBS Bastelfarbe ist eine Acrylfarbe und lässt sich sehr gut verstreichen. Sie ist wasserverdünnbar, gut deckend und trocknet seidenmatt auf. Sie ist universell einsetzbar. Ideal zum Bemalen von Holz, Gießmassen, Stein, Leder, Kunststoffen, Styropor usw.

Die Farbe erfüllt hohe Anforderungen und ist daher für Kindergärten, Schulen uvm. bedenkenlos einsetzbar. Diese Farbe steht für kreative Freude, die Ihr Bastelherz höher schlagen lässt. Sie können aber auch Keilrahmen und Wände damit bemalen, Deckkraft garantiert! Oder Schablonieren Sie doch einfach mal mit der VBS Bastelfarbe.

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 15 ml

Zelfklevend; Inhoud: 30 stuks; Materiaal: Kunststof

Geweldige Knutsel oogjes-noctilucent-mix. De zelfklevende Knutsel oogjes hebben een afmeting van ongeveer 8 mm, 10 mm en 14 mm. U ontvangt 30 stuks.

Deze Knutsel oogjesmix gloeit in het donker en mag in geen enkele ambachtelijke doos ontbreken. Met de Knutsel oogjes kan worden gedecoreerd en ontworpen met tal van knutsel- en decoratie-ideeën. Of het nu gaat om kleine figuren als geesten, monsters, draken, dieren en nog veel meer. Laat je creativiteit de vrije loop.

Inhoud: 300 g; Materiaal: Polyester (PES)

Wite , zacht Vulwatten met een pluizig uiterlijk van 100% polyester. De zeer pluizige watten zijn wasbaar tot 40 °C en gemakkelijk te drogen.

Waarvoor kan ik het Vulwatten gebruiken?
Naast het vullen van poppen kun je de knutselwatten ook gebruiken voor je Amigurumi figuren, voor knuffels, teddyberen, beschermengelen en voor vele andere ideeën.