Kerst Metalen Ring met Parel Sterren

Anleitung Nee. 2609     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 2 Uren
Mist u nog een modern en momenteel trendy decoratie-idee geschikt voor Kerstmis? Dan zal deze mooie kerst metalen ring perfect zijn. Ontworpen met zelfgemaakte houten bolsterren en gedroogde bloemen, kunt u dit idee overal plaatsen.

Dit is hoe de metalen kerstring wordt gemaakt:

Maak eerst de sterren. Knip ca. 150 cm van de wikkeldraad af. Rijg nu 12 houten ballen aan de draad en vorm ze tot een cirkel. Haal een kant van de draad weer door alle ballen. Er moet nu een kort uiteinde van de draad zijn en een lang uiteinde. Trek de draad weer mooi strak en draai de uiteinden één keer samen. De eerste ring is nu klaar.

Rijg nog twee houten ballen aan het lange eind van de draad en haal de draad door de voorlaatste bal van de ballenring, waardoor telkens één houten bal wordt overgeslagen. Rijg nu nog twee houten ballen en ga te werk zoals beschreven. Herhaal dit proces tot de tweede ring klaar is. Je kunt nu langzaam de zes punten van de ster zien. Maak nu de sterpunten. Rijg de draad eerst door de bol van de eerste ring en dan door de bol van de tweede ring. Rijg een nieuw bolletje voor de punt en leid de draad terug door de bolletjes van de tweede en de eerste ring. Herhaal dit proces voor alle punten. Draai alles weer vast en draai de uiteinden in elkaar, zodat je sterren goed vastzitten. De rest kan worden afgeknipt met een draadschaar. Verstop de restjes in een gat van de bal en je houten balsterren zijn klaar.

Nu is het tijd voor de afwerking. Bind een satijnen lint rond de onderkant van de houten standaard. Dan kunt u de metalen ring in de houten standaard plaatsen en vastmaken. Plaats vervolgens de gedroogde bloemen dienovereenkomstig in de bestaande gaten, doe er wat mos omheen om de gaten te bedekken. Tenslotte kunt u de gemaakte houten balsterren en nog meer satijnlint aan de metalen ring vastknopen. Uw metalen kerstring is klaar.
L: 15 cm; B: 4 cm; H: 4 cm
Artikelnummer 167 71

De houten standaard voor droogbloemen en decoratieve ringen is geschikt voor veelzijdige huis- en tafeldecoraties. Het blok grenenhout heeft een lengte van ca. 15 cm en een hoogte en breedte van ca. 4 cm. Het is voorzien van 10 gaten, die een Ø hebben van ca. 4 mm en een diepte van ca. 3 cm hebben. De spleet is ca. 5 mm breed en heeft ook een diepte van ca. 3 cm.

Een super decoratie voor de trend met gedroogde bloemen. Verschillende bloemen en grassen kunnen in de gaten worden gestoken om een stijlvol effect te creëren. Een prachtig versierde sierring met linten, belettering en andere gedroogde planten kan ook in de gleuf worden gestoken en zorgt voor een geweldige blikvanger. Ook ideaal voor foto's, wenskaarten, menu's of plaatskaartjes. Unieke tafeldecoraties kunnen worden gemaakt voor bruiloften, verjaardagen, bevestigingen en nog veel meer.

Extra tip: Vervang de gedroogde grassen en bloemen naar wens en pas ze zo steeds aan uw eigen vier muren aan. Bovendien kan de houten standaard prachtig worden geïndividualiseerd met knutselverf en merklakken.

L: 15 cm; B: 4 cm; H: 4 cm

Diameter (buiten): 35 cm; Materiaal: Metaal

Der edle Metallring "Kreis", Goldfarben lässt sich wunderbar für floristische Ideen verwenden. Binden Sie verschiedene Trockenblumen an den Ring, ergänzen diesen mit filigranen Holzschriftzügen oder Streuteilen und schon ist ein schicker, individueller Kranz für die Tür oder Wanddekoration hergestellt. Zum Aufhängen einfach ein Juteband verwenden.

Der Metallring lässt sich für jede Jahreszeit wunderbar gestalten. Für den Sommer eignen sich maritime Streuteile, für den Herbst sind Sonnenblumen ein tolles Accessoire und für Weihnachten und Winter sind Zapfen und Deko-Schnee ideale Bastelartikel.

Inhoud: 100 g; Materiaal: Natuurlijk materiaal

De droogbloemen potpourri set "Pearl Pink" is een mooi assortiment van verschillende geverfde gedroogde bloemen, bloesems en vruchten. Het is natuurlijk materiaal in roze tinten met een inhoud van 100 g.

Geweldig voor alle soorten creatief werk! Als strooidecoratie op een ontworpen dienblad of verwerkt in kransen en schikkingen. De vele droogbloemen kunnen perfect worden gecombineerd met kaarsen, natuurlijke materialen, decoratieve sneeuw, linten in bijpassende kleuren, strooigoed en een lichtketting. Zo ontstaat een mooie decoratie voor het winterseizoen.

Aantal onderdelen: 770 - 790; Inhoud: 100 g; Diameter (buiten): 8 mm; Materiaal: Dennenhout

VBS Houten kralen met natuurlijke korrel, Ø 8 mm in een voorraadverpakking met 100 g. De kralen zijn gemaakt van dennenhout en hebben een Ø van ca. 8 mm en de Ø van het gat is 3-4 mm.

Deze prachtige houten kralen zijn buitengewoon geschikt voor handwerk op het gebied van sieraden. Het gebruik van de fantastische kralen is veelzijdig en je kunt er sleutelhangers, hangers, kettingen of armbanden mee knutselen.

Ga creatief aan de slag! In de mix met diverse andere kralen die verschillen in grootte en vorm en wat metalen kralen of metalen hangers, ontstaat harmonie in de hangers en kettingen. Zo maak je leuke cadeaus of souvenirs voor je vriendin.

Inhoud: 100 g; Diameter (buiten): 0.65 mm; Materiaal: Metaal; L: 34 m
(1 m = 0,06 €)

Verpakkingsdraad is een belangrijk accessoire voor de professionele en hobbyklusser. Met wikkeldraad fixeert u vooral uw zelfgemaakte floristische werken.

De veelzijdige wikkeldraad wordt geleverd op een rol van 34 m. De diameter van de rol is ongeveer 0,65 mm

Materiaal: Kunststof, Metaal; L: 11 cm

De zijkniptang mag in Sieraad knutselen geen geval ontbreken. Het praktische gereedschap Sieraad knutselenis zeer eenvoudig te hanteren door de veer in het middendeel van de snijder.

De zijkniptang kan gemakkelijk worden ingedrukt door een veer en de bekken van de tang kunnen ook gewoon weer worden opengeveerd.

De zijkniptang is vooral geschikt voor het knippen van juwelendraad of -verbindingen.