Lichtgevende geschenken

Instructies Nee. 2350
Instructies Nee. 2350     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 1 uur 30 Notulen

Kerstballen worden een fascinerende lichtdecoratie in dit idee. Laat dit idee u inspireren om uw eigen ball light decoraties te maken - ideaal ook als cadeau-idee!

Voor dit idee heb je kerstballen in verschillende maten nodig. Kies enkele kerstballen uit en spuit ze in harmonieuze kleuren met kleurspray (wij gebruikten voor dit idee drie tinten blauw). De beste manier om de balletjes te spuiten is ze op een bamboe spies te houden.

Extra tip: Als u kleursprays gebruikt, houdt u de ballen of het te bespuiten voorwerp in een kartonnen doos. Dit zal uw omgeving beschermen tegen ongewenste kleurvlekken. Bovendien is het raadzaam tijdens het spuiten beschermende handschoenen te dragen.
Zet de doorzichtige geschenkdozen in elkaar. Plak glitterpapier op de bodems en leg ze in de dozen.

Vul de dozen met kerstballen van verschillende kleuren en afmetingen en een snoer lichtjes. Meng de maten en kleuren van de kerstballen tot je een mooi totaalbeeld krijgt. Laat de batterijhouder met de schakelaar voor de feeënlampjes buiten de doos.

Sluit de dozen en versier ze met een cadeaustrik.

Wilt u de lichtbakken op een ladekast of vensterbank zetten? Ze zien er bijzonder goed uit wanneer ze samen met andere kerstballen en kleine pompons op een oppervlak worden gelegd.
Materiaal: Kunststof, Papier; L: 18 cm; B: 18 cm; H: 15 cm
Artikelnummer 801 973 - 01

Een doos voor geld en bonnetjes in verschillende maten. Het staand oppervlak van de doos bestaat uit gegaufreerd, stevig fotokarton in het wit. De doos is gemaakt van transparante kunststof en heeft een hoogwaardige afwerking

Deze geschenkdoos gaat altijd goed! De geschenken zien er veel beter uit door de heldere en transparante Cadeauverpakking uitstraling. Dus bonnen en geldcadeaus voor bruiloften, dopen, bevestigingen, verjaardagen of zelfs kerstmis kunnen goed en verpakt worden aangeboden. Genoeg ruimte voor uw creatieve ideeën!

Materiaal: Kunststof, Papier; L: 18 cm; B: 18 cm; H: 15 cm
Artikelnummer 801973 - 01

Eine Box für Geld- und Gutscheingeschenke in verschiedenen Größen. Die Standfläche der Box besteht aus geprägtem, festem Fotokarton in Weiß. Die Box ist aus transparentem Kunststoff und hochwertig verarbeitet.

Diese Geschenkbox kommt immer gut an! Die Geschenke sehen durch die klare und transparente Geschenkverpackung gleich viel hochwertiger aus. So lassen sich Gutscheine und Geldgeschenke zur Hochzeit, Taufe, Konfirmation, Geburtstag oder auch zu Weihnachten gut in Szene setzen und toll verpacken. Genug Platz für Ihre kreativen Ideen!

Materiaal: Kunststof, Papier; L: 18 cm; B: 18 cm; H: 25 cm
Artikelnummer 801973 - 02

Inhoud: 12 stuks; Diameter (buiten): 60 mm; Materiaal: Kunststof

De kerstballen van kunststof hebben een Ø van ca. 60 mm en zijn voorzien van een zilverkleurige haakjes en bijpassende lint. De 12 ballen zijn in matte, glanzende en glitterende look.

De perfecte kerstboomversiering voor een nobele kerstboomversiering. Met verdere hangers, verschillende maten kerstballen en een snoer lampie wordt de traditionele versiering afgerond. Ook een charmant accessoire voor zelfgebonden kransen, bloemstukken en beplante schalen in de kersttijd.

Marabu do it Satin Matt ist DAS klassische hochbrillante Farbspray aus dem Haus Marabu. 150 ml.

Das extrem schnell trocknende Colorspray deckt sehr gut ab und eignet sich für einen besonders gleichmäßigen Farbauftrag ohne Pinselspuren. Das auf Acrylbasis hergestellte Spray eignet sich für das Besprühen von Holz, Terrakotta, Glas, Papier, Metall, Korbwaren und lackierbaren Kunststoffen. Es ist geeignet für alles, was lichtecht, wetterfest und wischfest coloriert werden soll. Auch ideal für Farbideen in Verbindung mit Malschablonen.

Dikte: 3 mm; Inhoud: 200 stuks; Materiaal: Bamboe; L: 200 mm

De VBS Bamboespiesjes hebben een lengte van ca. 200 mm en een dikte van ca. 3 mm. De voordelige grootverpakking bevat ca. 200 stuks. Het materiaal is bamboe.

Deze bamboespiesen zijn zeer geschikt om kleine decoratieve voorwerpen aan te spiesen tijdens het drogen, bv. bij het schilderen van paaseieren of als hulpmiddel bij het kaarsenhobbyen, voor het tekenen van marmerpatronen en voor creatief koken.

De houten stokjes kunnen ook worden gebruikt om je eigen Mikado spel te maken. Ideaal voor het volgende kinderfeestje.

Oplosmiddelvrij

De VBS knutsellijm is oplosmiddelvrij en droogt transparant op. Ideaal voor vele creatieve projecten.

Een geweldige lijm die in geen enkele knutseldoos.

Materiaal: Kunststof, Metaal

De 13 cm lange Klassieker-hobbyscharen van Fiskars zijn gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal, waardoor de schaar een lange levensduur heeft. De gebogen handgrepen en de lange, scherpe messen geven u een bijzonder goed snijresultaat.

Bovendien zijn de Klassiekerscharen voorzien van verstelbare bladschroeven, wat het knippen vergemakkelijkt.

De schaar is ideaal voor het knippen van lichte materialen, kleine papiertjes, plastic stukjes, plastic folie of veranderinggeschenkverpakking.

De schaar is geschikt voor zowel rechts- als linkshandig gebruik. De hobbyschaar is een geweldige metgezel voor uw ambachtelijke projecten.

Inhoud: 60 stuks; Diameter (buiten): 15 mm

Die flauschigen VBS Pompons eignen sichr viele Bastelarbeiten. In einer Packung befinden sich ca. 60 Pompons mit einem Ø von ca. 15 mm.

Sie können mit den Pompons Karten verzieren oder sie auch als Clownsnase nehmen. Einfach mit Bastelkleber aufkleben - fertig.