Memobord "Cactus"

Instructies Nee. 1635     Moeilijkheidsgraad: Gevorderde  Werktijden: 45 Notulen

U bent op zoek naar een geweldig knutselidee met praktisch nut? Deze cactus is een geweldige blikvanger in de keuken, op de werkplek of naast de toegangsdeur. Het wordt heel snel met een rolzaag gezaagd en vervolgens geschilderd.

Teken - zagen - lijmen - schilderen!

Voor het memobord zijn twee multiplexplaten van elk 50 x 25 mm nodig. Plaats ze naast elkaar en teken de contouren van je cactus met een potlood. Daarna zaagt u de cactusvorm uit met de figuurzaag. In de volgende stap kunt u de resten van de multiplexplaten verwerken tot verdere "oren" van de cactusvorm naar uw persoonlijke smaak. Nu worden alle uitgezaagde houten delen aan elkaar gelijmd.

Als de lijm gedroogd is, verf je de houten planken: De cactus is geschilderd met zwart Bordverf geschilderd. Het hout van de bloempot moet eerst wit gegrond worden. Na het drogen schildert u de "pot" met pastelkleurig naar uw persoonlijke smaak

Praktisch!

Het bord is al met krijt beschrijfbaar. Met behulp van warme lijm kun je een paar letterclips op het zelfontworpen memobord bevestigen - zo kun je immers gemakkelijk kleine briefjes vastklemmen!

Dikte: 6 mm; Inhoud: 3 stuks; Materiaal: Multiplex; L: 50 cm; B: 25 cm

Gladde, lichtgekleurde multiplexplaten voor alle fretwerk. 3-laags verlijmd. Deze geweldige multiplex panelen zijn ca. 50 cm lang en ca. 25 cm breed. Begrepen zijn: 3 stuk.

Inhoud: 6 bladeren; L: 28 cm; B: 23 cm

6 vellen Schuurpapier. Korrels: 1 x 150; 3 x 120; 2 x 80, ca. L 28 x B 23 cm.

Een Schuurpapier set bevat een doe-het-zelf-hobbyist met Schuurpapier u kunt eenvoudigweg scherpe houten randen afschuren of een geweldige sjofele chique uitstraling krijgen door de aangebrachte verf terug te schuren.

Ideal zum Bemalen von Papier, Karton, Holz oder Metall. 2-3 Schichten kreuzweise auftragen und 24 Std. trocknen lassen. Anschließend beschreibbar mit Wandtafelkreide. Auf Acrylbasis und wasserverdünnbar.

VBS Chalky Color - tolle Markenqualität von VBS. Die pastelligen Farben sind auf Wasserbasis und trocknen schnell. Nach dem Trocknen sind sie robust gegen Abrieb und beständig.

Die verschiedenen kreidigen Töne geben Ihren alten Möbeln neuen Schwung. Besonders im Landhausstil ist Chalky-Farbe sehr beliebt. Bemalen Sie einfach Möbelstücke wie Tische, Lampen und Schränke. Wenn die Objekte vorher bemalt oder lackiert waren empfiehlt es sich sie vorher aufzurauen oder abzuschleifen.

Wenn Sie einen tollen Shabby-Chic Look haben wollen, tragen Sie die Farbe auf und schleifen vorsichtig die Kanten wieder ab.

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 15 ml

Die umweltfreundliche VBS Bastelfarbe ist eine Acrylfarbe und lässt sich sehr gut verstreichen. Sie ist wasserverdünnbar, gut deckend und trocknet seidenmatt auf. Sie ist universell einsetzbar. Ideal zum Bemalen von Holz, Gießmassen, Stein, Leder, Kunststoffen, Styropor usw.

Die Farbe erfüllt hohe Anforderungen und ist daher für Kindergärten, Schulen uvm. bedenkenlos einsetzbar. Diese Farbe steht für kreative Freude, die Ihr Bastelherz höher schlagen lässt. Sie können aber auch Keilrahmen und Wände damit bemalen, Deckkraft garantiert! Oder Schablonieren Sie doch einfach mal mit der VBS Bastelfarbe.

Dikte: 0.7 mm; Inhoud: 10 g; Materiaal: Staal; L: 10 mm
Artikelnummer 620048

Om de Pailletten in piepschuim vormen. Vooral geschikt voor slanke oppervlakken. (bijv. voor oren, vleugels, Kantwerk, enz.)

Ze Spelden zijn 10 mm lang. De verpakking bevat 10 g. Dit komt overeen met een hoeveelheid van ca. 450 stuks.

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 225 g

Ponal Express houtlijm. Kwaliteit van Ponal Express. Lijm voor hout toont al na korte tijd (ca. 5 minuten) een hoge sterkte. De sneldrogende houtlijm heeft een nieuwe, verbeterde fles, die voorkomt dat de flessentip aan elkaar plakt. De houtlijm is oplosmiddelvrij en het ideale materiaal voor uw houthandwerk.

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 75 g

UHU Holzleim express is een universele Witlijm met de hoogste hechtsterkte voor alle gangbare houtsoorten en materialen op houtbasis. Droogt transparant na ca. 4 minuten.

De te verlijmen oppervlakken moeten droog en vrij van stof en vet zijn. Breng de houtlijm aan één zijde dik aan, aan beide zijden voor hardhout of ruwe snijkanten. De onderdelen samenvoegen en samenpersen: 4 - 15 minuten, afhankelijk van de houtsoort en de temperatuur.

Verse lijm kan met water worden verwijderd. Vermijd contact met werkoppervlakken en ijzer (kans op verkleuring)