Naai kersenpitjeswolkje

Anleitung Nee. 2012
Anleitung Nee. 2012     Moeilijkheidsgraad: Gevorderde  Werktijden: 3 Uren

Je krijgt een baby of je kent iemand die zwanger is en je hebt een cadeautje nodig voor de bevalling? Onze zelfgezaagde wolk is een ideaal geschenk. Het is lief en kan desgewenst worden gepersonaliseerd met de naam van het kind. Maar ook gewoon voor jezelf of voor een kind om te knuffelen en op te warmen, onze zoete wolk is ideaal. Het is gemakkelijk te gebruiken, zelfs voor het naaien van beginners.

kirschkernkissen
wärmewolke

Zo wordt de opwarmende wolk genaaid:

Print het sjabloon uit. Het sjabloon bevat al een naadtoeslag van 1 cm rondom

Breng het patroon per kussen 1x op het pluche en 1x op het kussen en Katoenen stof knip het op maat. Zorg ervoor dat u de patroonspiegels één keer gebruikt, zodat de twee delen later aan elkaar kunnen worden genaaid

Indien gewenst, naai van de Katoenen stof op een dag. Hiervoor heb je een strook stof nodig die twee keer zo lang is als de vlag moet zijn en vier keer zo breed. Vouw de lange zijden naar het midden om het midden te markeren. Vouw nu je lapje stof weer open. Vouw nu de lange zijden van links naar links naar dit midden. Vouw vervolgens de ene lange zijde over de andere zodat alle lelijke randen binnenin zitten. Plaats nu twee naden langs de lange zijden. Nu kan de tag in het midden worden opgevouwen en tijdens het naaiwerk worden ingewerkt.
Borduur het gezicht van de wolk met de hand op de pluche stof. Leg nu de stoffen op elkaar en speld ze indien nodig vast. Als er een label moet worden vastgenaaid, plaats het dan naar binnen tussen de stoffen. Naai de wolk rondom met een rechte steek. Laat eerst een draaiende opening achter

Draai de wolk om en breng een kersenpit inlaat aan. Sluit nu de draaiende opening met de hand. Een magische naad is hiervoor het meest geschikt. De zoete warme wolk is al klaar!
wärmewolke
L: 40 cm; B: 30 cm

Deze pluizige pluche stof "Lamsvel" met een poolhoogte van ca. 10 mm en een afmeting van ca. 40 x 30 cm. De knuffelstof kan gebruikt worden voor pluche dieren, poppenkleding en decoratieve elementen.

Gebruik deze lamsvachtstof om mooie kinderkamerversieringen te maken, zoals sterren, wolken of schapen om als een kleine mobiel over het bed te hangen. Of naai een mooie warme jas voor de pop van uw dochter, zodat ze niet hoeft te bevriezen tijdens haar volgende winterwandeling. Een geweldige stof die gebruikt kan worden voor vele mooie en knuffelige naaiprojecten en schattige decoraties. Alleen geschikt voor handwas.

L: 40 cm; B: 30 cm

Dieser flauschige Plüsch Stoff "Lammfell" mit einer Florhöhe von ca. 10 mm und einem Format von ca. 40 x 30 cm. Der kuschelige Stoff kann zum Beispiel für Plüschtiere, Puppenbekleidung und Deko-Elemente verwendet werden.

Gestalten Sie mit diesem Lammfellstoff wunderschöne Kinderzimmerdekorationen wie Sterne, Wolken oder Schafe zum Aufhängen über dem Bettchen als kleines Mobile. Oder nähen Sie einen tollen warmen Mantel für die Puppe Ihrer Tochter, damit diese beim nächsten Winterspaziergang nicht frieren muss. Ein toller Stoff, der für viele wunderschöne und kuschelige Nähprojekte und hinreißende Dekorationen genutzt werden kann. Nur für Handwäsche geeignet.

Metergoed; Gewicht: 158 g/lm; B: 145 cm

Der Baumwoll-Stoff "Sterne Pastell" sollte in keinem Nähvorrat fehlen. Das Stoff-Design ist hochaktuell und neutral zugleich. Die pastellfarbenen Sterne harmonieren zu Vintage Ideen, zum Fabric Style ebenso wie zu Landhausprojekten.

Die verschiedenen Farbvarienten sind tolle Stoffe zum Nähen, die sich wunderbar kombinieren lassen. Sie eignen sich hervorragend für textile Dekorationen im Kinderzimmer, für selbst genähte Home-Deko oder praktische Nähprojekte. Die Meterware aus 100 % Baumwolle ist hochwertig und klar bedruckt, 145 cm breit, mit 158 g/m² mittelschwer und daher für nahezu alle handelsüblichen Nähmaschinen geeignet. Größe der Sterne Ø je ca. 2,5 cm. Waschbar bei 30 °C.

Die Ballenlänge gibt die maximale Stofflänge am Stück an. Bestellmengen darüber hinaus, werden in mehreren Abschnitten geliefert. Ballenlänge = 12 m.

Dieser Artikel wird auf Ihre persönlichen Bedürfnisse zugeschnitten. Bitte beachten Sie die abweichenden Regelungen im Widerrufsrecht.

Metergoed; Gewicht: 158 g/lm; B: 145 cm

Inhoud: 280 g; Materiaal: Katoen, Natuurlijk materiaal; B: 15 cm; H: 20 cm

Kant-en-klare tikken gevuld met kersenpitten Brandnetelstof. Dit zijn biologische producten in biologische kwaliteit.

Het kersenpitkussen kan wordenverwarmd in de magnetron (op 240 watt, ca. 3 min.) en in de oven. Het is ideaal om in knuffels te plaatsen.

Gevulde tikken, ca. 280 g, 20 x 15 cm.

Inhoud: 6 stuks; Materiaal: Metaal

Het borduurnaald-assortiment bevat 6 hoogwaardige pryms Borduurnaalden met punt van naaldmaat 18 - 22.

de hoogwaardige pryms zijn-Naalden geschikt voor het borduren van bijvoorbeeld kruissteek of Witborduurwerk. met

Borduurnaaldenpunt worden vooral gebruikt voor het borduren op fijne of zelfs zware stoffen. Metaal-Borduurnaalden.