Placemat

Anleitung Nee. 2232     Moeilijkheidsgraad: Gevorderde  Werktijden: 2 Uren

Er is niets beters dan met geliefden aan tafel te zitten, met elkaar te praten en iets lekkers te eten. Als dan ook nog de tafel mooi versierd is, is het helemaal mooi. Ons idee van placemats is makkelijk na te maken, ze zijn praktisch en mooi om te zien.

tischset

Dit is hoe de placemat is gemaakt:

Knip voor elke placemat een rechthoek van 15 x 10 cm voor het bestekzakje en een strook van 8 x 3 cm voor het label uit de Texipap. Pons een ster uit de strook met de motiefpons.

Naai het bestekzakje en het label op het textielvilt met een contrasterende kleur draad in een zigzagsteek.

Bevestig de uitgestanste ster op het bestekzakje met knutsellijm.

Nu kunt u belettering toevoegen zoals u wilt. Dit gaat het beste met Posca markers.
tischset detail
Mooie details maken de placemat bijzonder en van hoge kwaliteit.
Gewicht: 620 g/m²; Dikte: 4 mm; L: 45 cm; B: 30 cm
Artikelnummer 658 324 - 65

Bijzonder sterk Vilt. De firma Viltplaten kan goed gesneden worden en is ideaal voor het maken van tassen, wandkleden, spelletjes, placemats en nog veel meer.

Vilt is een materiaal met een zachte textuur. Daardoor kunnen er minimale afwijkingen in de viltdikte optreden.

Gewicht: 620 g/m²; Dikte: 4 mm; L: 45 cm; B: 30 cm

Besonders starker Filz. Die festen Filzplatten lassen sich gut schneiden und eignen sich hervorragend zum Basteln von Taschen, Wandbehängen, Spielen, Tischsets und Vielem mehr.

Filz ist ein Material von weicher Beschaffenheit. Daher kann es bei der Filzstärke zu minimalen Abweichungen kommen.

Materiaal: Latex, Papier, Cellulose; L: 110 cm; B: 50 cm

Texipap ist ein geniales multikreatives Papier für Ihre Kreativprojekte:

Das Papier hat einen lederartigen Griff und besteht aus einer Mischung aus Zellulose und Latex. Es eignet sich zum Falten und Kleben, Prägen, Bestempeln und Verzieren.

Texipap können Sie bemalen, vernähen und besticken. Darüber hinaus ist es bei 40°C waschbar. Es ist reiß- und wasserfest und ist lederartig im Griff.

Motief grootte: 2 - 4.5 cm; Grootte: 6.5 - 10.5 cm; Inhoud: 3 stuks; Materiaal: Kunststof, Metaal

VBS Motif pons "Sterren" als set van 3 met 3 motiefmaten van ca. 2 cm, 3 cm en 4,5 cm

Met deze prachtige motiefgaten heeft u vele mogelijkheden voor vormgeving. De drie maten passen perfect bij elkaar en vormen een prachtig motief. Maak plakboekalbums, raamfoto's, Cadeaulabels of individuele wenskaarten en uitnodigingskaarten. Het gebruik van de stoten is zeer eenvoudig en ook geschikt voor kinderen. Laat de sterren schijnen!

Binnenkort weer te bestellen!
Inhoud: 5 stuks
Binnenkort weer te bestellen!

De naaigarenset is speciaal ontworpen voor het naaien van denim en ander robuust textiel:

De 3 spoelen van extra sterk naaigaren M782 met elk 100 m zijn perfect voor robuuste reparatiewerkzaamheden, voor naden die onderhevig zijn aan zwaar gebruik. Zware stoffen kunnen comfortabel worden genaaid dankzij het elastische, zachte en vooral scheurbestendige Garen garen.

Er zijn ook 2 spoelen speciaal naaigaren voor 200 m Jeans elk inbegrepen in de set. Het feit dat Garen, de tweekleurige optiek optimaal is aangepast aan de denimkleuren is ideaal voor decoratieve naden en siersteken.

Lijnbreedte: 0.9 - 1.3 mm; Oplosmiddelvrij

Sehr stark deckender farbintensiver Marker mit Rundspitze, mit 1,5 mm Strichbreite.

Uni POSCA Farbmarker sind ideal für das Malen auf nahezu allen möglichen Unterlagen wie Papier, Glas, Holz, Plastik, Metall und Stoffe (Bügelfixierbar auf links ohne Dampf, bei 30°C waschbar).

Die auf Wasserbasis hergestellte POSCA-Farbe ist hochpigmentiert,lichtecht, deckend, geruchlos und schnelltrockend. getrocknet ist sie wisch- und wetterfest.

Lijnbreedte: 0.7 - 1 mm; Oplosmiddelvrij

POSCA Brush PC-1MC ist ein Farbmarker mit 0,7 mm feiner Rundspitze, besonders stark deckend.

Ideal für das Malen auf nahe zu allen Oberflächen: Papier, Glas, Holz, Plastik, Metall und Stoffe (Bügelfixierbar auf links ohne Dampf, bei 30°C waschbar) werden deckend und dank der farbechten Pigmente sehr farbintensiv bemalt

POSCA Farbstifte sind auf Wasserbasis hergestellt. Helle Farben decken sogar dunkle Farben ab. POSCA-Farbe ist hochpigmentiert,lichtecht, deckend, geruchlos und schnelltrockend. Sie ist permanent auf porösen Oberflächen, abwischbar auf Glas, nicht durchschreibend auf Papier und schnell trocknend.

Oplosmiddelvrij

De VBS knutsellijm is oplosmiddelvrij en droogt transparant op. Ideaal voor vele creatieve projecten.

Een geweldige lijm die in geen enkele knutseldoos.