Raam afbeeldingen Winter Kabouters

Anleitung Nee. 1838
Anleitung Nee. 1838     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 45 Notulen

In de winter en met Kerstmis is het vooral leuk om het huis van boven naar beneden te versieren en te versieren. De ramen bieden ook veel ruimte voor decoraties. Niets is geschikter dan Window Fantasy. Omdat de verf gemakkelijk aan te brengen is en dus ook geweldig voor kinderen. Een ander praktisch kenmerk is dat de motieven steeds weer van de ramen kunnen worden verwijderd en vervangen door nieuwe raamafbeeldingen.

Download eerst het gratis motiefsjabloon en print het uit. Natuurlijk kunt u ook uw eigen kerstmotieven maken op Papier verf. Zet nu Lampfolie op de Papier of zet het blad in een transparante hoes.

Voordat u begint met het inkleuren van de motieven, moet u uw werkoppervlak bedekken om vervuiling te voorkomen. Teken eerst alle contouren of contouren met een zwarte contourlijn. De lijnen moeten nu drogen. De droogtijd Contourkleur is ongeveer 2 uur, maar is afhankelijk van de dikte van de getekende lijn. Nu kunt u de motieven in de door u gewenste kleuren ontwerpen. Als je eenmaal alle gebieden hebt geschilderd, moet de verf minstens 24 uur drogen. Nadat alles gedroogd is, kunt u de motieven voorzichtig van de folie verwijderen en op uw ramen of deuren aanbrengen.

Is Kerstmis voorbij? Trek de Window Fantasy-motieven gewoon van de ramen en je hebt al ruimte voor nieuwe raamdecoraties die passen bij het volgende seizoen.
Artikelnummer 754 088 - 32

De VBS Window Fantasy is een prachtig briljante raamkleur die wordt geleverd in een zachte Flacons voor voering. Door de vlotte uitvloeibaarheid kan de verf dus gemakkelijk direct uit de flacon worden aangebracht.

Alle kleuren van de VBS Window Fantasy is intermengbaar, op waterbasis en produceert de typische heldere kleuren met een glad, licht glanzend oppervlak.

Kies klassieke tinten, pastelkleuren uit de kleurvariatie, metallic- of glittertonen. Gescheiden door zwarte contouren worden de gaten in de foto's opgevuld met transparante Window Fantasy kleur en de VBS Window Color verf op glas, spiegel, porselein, folie en andere gladde oppervlakken.

Die VBS Window Fantasy ist eine herrlich brillante Window Color Farbe, die in einer weichen Linerflasche geliefert wird. Durch das leichte Fließverhalten kann die Farbe daher angenehm leicht direkt aus der Flasche aufgetragen werden.

Alle Farben der VBS Window Fantasy sind untereinander mischbar, auf Wasserbasis hergestellt und ergeben die typischen leuchtenden Farben mit einer glatten leicht glänzenden Oberfläche.

Wählen Sie aus der Farbvielfalt klassische Farbtöne, Pastellfarben, Metallic- oder Glitterfarbtöne. Durch schwarze Konturen voneinander getrennt, die Lücken der Bilder mit transparenter Window Fantasy Farbe aufgefüllt haftet die VBS Window Color Farbe auf Glas, Spiegel, Porzellan, Folie und weiteren glatten Oberflächen.

KREUL Window Color ist eine klassische Fenstermalfarbe, die direkt aus der Linerflasche auf Spezialfolie aufgemalt wird und nach dem Trocknen von der Folie abgezogen und auf das Fenster, Fliesen, Spiegel oder Glas aufgebracht wird.

Wählen Sie aus der großen Auswahl: klassische Farbtöne, Pastelltöne, Leuchtfarben, Glitzer- oder Perlmutt-Farbtöne ergeben ein riesiges Farbspektrum.

KREUL Window Color ist eine auf Wasserbasis hergestellte Farbe, geeignet für Kinder ab 6 Jahren.

Dikte: 0.3 mm; Materiaal: Kunststof; L: 33 cm; B: 65 cm

De VBS folie is ideaal voor zelfontworpen lampen en Snoer lampjesgeschikt. Zeer gemakkelijk te knippen en te plakken aan beide zijden. De lampefolie heeft een dikte van ca. 0,3 mm en is vlamwerend.

De lengte van de Lampfolie is ca. 33 cm en de breedte ca. 65 cm

Inhoud: 3 stuks; Diameter (buiten): 7 cm; Materiaal: Polyurethanen (PU)

VBS Schildersponsjes, 3 stuks zijn een onmisbaar hulpmiddel voor creatieve vormgeving met kleur. De ronde sponzen, ca. Ø 7 cm, zijn zacht, mooi absorberend en liggen goed in de hand.

De schilderijsponzen worden gewoon in de verf gedompeld. Dan kunt u grote vlakken met de verf beschilderen. Bij het gronden van de schildergrond met schildersponzen vermijdt u de voor penseelen typische streepjesstructuur.

Voor het afvegen van de look of voor het discreet opdeppen van de verf is het Schilderspons altijd zeer nuttig. U kunt werken met een vochtige spons en met een droge spons. Voordat u gaat schilderen met de spons, is het aan te bevelen dat u Papier om de optiek kort te testen.