Schattige paashazen gemaakt van boetseerklei

Instructies Nee. 1741     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 20 Notulen

De brutale zelfgemodelleerde konijnen brengen een goed humeur in huis. Ze zijn zeker ook een geweldig souvenir voor het paasseizoen. Geniet ervan!

Kneedbaar beton is een fijn, zeer glad en luchtdrogend Modelleerklei. materiaal, dat in poedervorm wordt geleverd en eerst volgens de instructies wordt gemengd. Daarna kan het eenvoudig worden verwerkt en is het geschikt voor binnen- en buitendecoratie.

Om de kleine konijntjes te maken, moet je eerst kleine bolletjes vormen en ze een beetje uitrekken. Maak vervolgens met een oud mes een kleine snede in de punt van de gemodelleerde ovale vorm. Hieruit worden de konijnenoren gevormd.

Laat de konijnen goed drogen (minstens 24 uur). Dan kun je ze naar eigen smaak schilderen: snotneus, konijnenoren en slipje. Het is het beste om meerdere konijnen tegelijk te maken - als groep zien de kleine jongens er bijzonder decoratief uit!
Luchtdroging; Inhoud: 1 kg
Artikelnummer 517 324 - 01

Ontdek de nieuwe creatieve mogelijkheden van modelmatig creatief smeedbaar beton.

Smeedbeton wordt in poedervorm geleverd. Gemengd met water is het Modelleerklei aangenaam glad en kan het worden gevormd, gesneden, gestempeld, uitgesneden en gevuld.

Creatief plasticine beton is niet slechts geschikt voor gebruik binnenshuis, maar ook voor gebruik buitenshuis: eenmaal uitgehard is creatief plasticine beton weerbestendig, vorstbestendig en waterdicht.

Maak kleine decoratieve objecten, sleutelhangers, accessoires voor wenskaarten, vogeldrinkplaatsen voor buiten en andere ideeën in betonlook.

De fabrikant adviseert een mengverhouding van 9 delen creatief smeedbeton en 1 deel water. Het water wordt geleidelijk aan in een emmer aan de massa toegevoegd terwijl men voortdurend roert tot de gewenste consistentie van de kneedmassa is bereikt. De massa kan ongeveer 1 uur worden gebruikt (afhankelijk van de kamertemperatuur)

Luchtdroging; Inhoud: 1 kg

Entdecken Sie die neuen kreativen Möglichkeiten von modellierbarem Kreativ-Knetbeton.

Knetbeton wird in Pulverform geliefert. Mit Wasser vermischt ist die Modelliermasse angenehm geschmeidig, lässt sich formen, schneiden, stempeln, ausstechen und spachteln.

Kreativ-Knetbeton ist nicht nur für den Innen- sondern auch für den Außenbereich geeignet: ausgehärtet ist Kreativ-Knetbeton wetterfest, frostbeständig und wasserdicht.

Fertigen Sie kleine Dekoobjekte, Schlüsselanhänger, Accessoires für Grußkarten, Vogeltränken für draußen und weitere Ideen in Beton-Optik.

Der Hersteller empfiehlt ein Mischungsverhältnis von 9 Teile Kreativ-Knetbeton und 1 Teil Wasser. Das Wasser wird nach und nach unter ständigem Rühren in einem Eimer der Masse beigemischt, bis die gewünschte Konsistenz der Knetmasse erreicht ist. Die Masse ist ca. 1 Stunde (je nach Raumtemeratur) verarbeitbar.

Vullende hoeveelheid: 100 ml; Inhoud: 6 stuks

Deze economy set bevat de 5 meest populaire tinten VBS Chalky Color en als belangrijke extra VBS Chalky Wax :

De kleurenset bevat de Trend Knutselverf met elk 100 ml in de kleuren antiek wit, Cappuccino, Antiekgroen, Antiekblauw en Taupe.
Zodat u direct aan de slag kunt, bevat de set ook de essentiële scheidingswas voor de Chalky techniek VBS Chalky Wax (100 ml).

Wat is Chalky Colour?
VBS Chalky Color is Krijtverf, die in verschillende kleurlagen wordt aangebracht, gescheiden door de was. Na het drogen wordt het geschuurd om de kleur zijn karakteristieke "gebruikte" uitstralingte geven .

Chalky Color zet een nieuwe standaard in de ambachtelijke en decoratieve sector, want niet slechts kleine objecten, maar zelfs hele meubels kunnen worden ontworpen in de huidige vintage of shabby look.