Stuhl im weihnachtlichen Zpagetti-Look

Super-trendy en geweldig om mee te werken: Met het nieuwste textielgaren kun je in korte tijd fantastische woonaccessoires breien. In een paar uur tijd kan een stoel worden omgebouwd tot een kerstmeubel. Het textielgaren is helaas niet op voorraad. Als alternatief voor het textielgaren kan dit idee opnieuw worden gebreid met wol door het breien met meerdere draden
Instructies

Stoelkussen (ca. 36 x 36 cm):
gegoten op 22 steken + 2 randsteken.
Brei de steken rechts (achterste naald rechts, achterste naald links) tot aan het vierkant, dan losjes afknippen en de draden naaien. Werk het tweede vierkantje identiek, haak beide stukken wit met stevige steken, haak 3 stevige steken in de hoeken. Haak beide stukken samen met rode Zpagetti, haak nog 3 steken in de hoeken.
Voordat u de vierde zijde sluit, vult u het kussen met watten.

Dekking (ca. 40 cm breed):
Gegoten op 29 steken + 2 randsteken. Glad rechts breien: 8 rijen wit, 28 rijen rood, daarna in elke 4e rij 1 steek aan beide zijden verwijderen. Brei de tweede helft op dezelfde manier, prik de draden door en naai de twee stukken aan elkaar met een matrassteek. Wikkel een grote witte pompon, bind hem vast met stevig katoendraad en naai hem aan de hoezen. Stoffeer de punt met wat vullende watten en trek de hoezen over de rugleuning van de stoel.

Laarzen:
Gegoten op 22 steken + 2 randsteken. Gladde rechtse breiwerk: 2 rijen grijs, 6 rijen rood, vervolgens 6 steken aan beide zijden afgegoten. Ga door met breien over de resterende steken tot 18 rijen rood zijn bereikt, daarna 4 rijen wit. Naai eerst de zool aan elkaar, dan de laars van onder naar boven.

Tip: Vul de laars met vulkanisme voordat u het bovendeel naait
Naai tenslotte de veter aan en trek de laarzen over de stoelpoten.

title=

Dit idee is tijdloos mooi!

Enkele Artikel zijn helaas niet meer beschikbaar

Maar dit idee is te mooi om het van je af te houden. We blijven het graag aan u presenteren - laat u inspireren!

Gewicht: 250 g; Looplengte: 665 m

Die Gründl Big Lisa Premium hat eine Lauflänge von ca. 665 m und ein Gewicht von ca. 250 g. Die hochwertige, strapazierfähige Wolle aus 100 % Polyacryl lässt sich idealerweise mit einer Nadelstärke von 3,5 – 4,5 verarbeiten.

Das Garn eignet sich zum Häkeln von kleinen Applikationen sowie zum Weben mit dem Webrahmen und Knüpfen von Freundschaftsbändern. Auch im Bereich des Kinderbastelns für Pompons und mehr ideal. Selbstverständlich auch für stilsichere Kleidungsstücke perfekt. Ein Pullover in Größe 38 wird bereits aus ca. 550 g und eine Mütze aus ca. 100 g der Wolle gefertigt.

Dikte: 2.5 mm; Materiaal: Metaal; L: 60 cm

Die addi Rundstricknadel aus Metall mit einer Länge von 60 cm ist ein absolutes Premium Produkt Made in Germany.

Das Stricken mit der Qualitätsnadel ist ein besonderes Vergnügen. Material und Übergänge sind schön glatt, sodass das Strickstück gut rutscht. Die Nadelspitzen sind optimal geformt.

Inhoud: 5 stuks; Materiaal: Acryl

De VBS Haaknaald set "5 mm - 10 mm" bevat vijf kleurrijke haaknaalden van glad, transparant acryl. Inbegrepen zijn haaknaalden in de sterktes 5, 6, 7, 8 en 10, die elk een andere kleur hebben. Bovendien is de naaldgrootte in het handvat gegraveerd. Zo heb je altijd overzicht en de juiste haaknaald bij de hand.

De verzonken grepen en de gladde oppervlakken zorgen voor een comfortabele en aangename grip in de hand en het is zeer ontspannen werken met deze set. Een perfecte set die in geen enkele handwerkmand mag ontbreken.

Dikte: 3.5 mm; Materiaal: Kunststof, Messing; L: 80 cm

Die addi Rundstricknadel haben eine Länge von ca. 80 cm und sind aus oberflächenveredelten Messingspitzen mit Goldseilen hergestellt. In diesen Premium Rundstricknadeln steckt die Erfahrung aus vielen Jahren Produktion. Die Nadeln haben perfekte Übergänge, flexible Seile und glatte, leichte Spitzen. Die Qualität ist "Made in Germany".

An die Nadeln fertig los! Mit diesen Rundstricknadeln von addi geht das Stricken wie von selbst. Ein Produkt das in keinem Handarbeitskorb fehlen sollte. Eine tolle Geschenkidee in Kombination mit anderen Stricknadeln, Häkelnadeln und schöner Wolle.

Inhoud: 300 g; Materiaal: Polyester (PES)

Wite , zacht Vulwatten met een pluizig uiterlijk van 100% polyester. De zeer pluizige watten zijn wasbaar tot 40 °C en gemakkelijk te drogen.

Waarvoor kan ik het Vulwatten gebruiken?
Naast het vullen van poppen kun je de knutselwatten ook gebruiken voor je Amigurumi figuren, voor knuffels, teddyberen, beschermengelen en voor vele andere ideeën.

Gebruik Rechtshandig; Materiaal: Kunststof, Metaal; L: 11 cm

Een stevige, kleine ambachtelijke schaar die perfect past in elk potloodetui. De universele schaar kan worden gebruikt voor een verscheidenheid aan handwerk en knipwerk, bijv. voor knutselideeën met Papier, Vilt, Folie en nog veel meer De smalle punt maakt ook fijner handwerk mogelijk, zoals het uitsnijden van motieven en figuren voor de Kaart ontwerp. De handwerkschaar heeft een scherp mes, zodat u netjes en precies kunt knippen.

Aantal onderdelen: 8; Inhoud: 4 stuks; Materiaal: Kunststof

De creatieve pompoenset van Prym bestaat uit vier verschillende maten pompoensjablonen. De sjablonen zijn voor bobbels van Ø ca. 3,5 - 9 cm. Ze kunnen steeds opnieuw worden gebruikt. De meegeleverde internationale handleiding legt precies uit hoe het werkt.

De pompon creatieve set is ideaal voor de Knutselen met kinderen.
Zelfs de kleinste kinderhanden zullen veel plezier Pompoms. hebben

Gewicht: 250 g; Looplengte: 665 m