Übertöpfe mit Ceramic-Mosaik

Je kleine "kruidentuin" is eenvoudigweg zelf gemaakt. In mediterrane stijl zijn de potten twee keer zo goed. Ze zijn geen slechts echte blikvanger op de vensterbank of in de tuin, maar bieden u altijd verse kruiden voor uw kookcreaties.

Mozaïek op cachepots

Voor de cachepots worden de verschillende mozaïeken met montagelijm of siliconenlijm op de potten gelijmd. Begin met het Kraakmozaïek. Hiervoor neem je de siliconenlijm. Combineer de verschillende steenmaten van het keramische mozaïek met elkaar en bevestig ze met montagelijm.

Als de montagelijm droog is, mengt u mozaïekvoegenvuller volgens de instructies van de fabrikant en roert u mozaïekvoegenvuller in het water.

Spreid de mozaïekvoegenvuller op de mozaïek en werk het in met een penseel.

Na ongeveer 30 minuten, veeg het overschot voorzichtig af mozaïekvoegenvuller . Laat het een nachtje drogen en veeg het de volgende dag opnieuw af tot het mozaïek een beetje glanst.

Schilder nu de bovenrand met Hobby-Color in het grijs.

Nu slechts fixeert Jutegaren met hete lijm op de potten en dat is het!

Dit idee is tijdloos mooi!

Enkele Artikel zijn helaas niet meer beschikbaar

Maar dit idee is te mooi om het van je af te houden. We blijven het graag aan u presenteren - laat u inspireren!

Inhoud: 2 kg; Materiaal: Glas

Uitgebreide 2 kg VBS Gebroken mozaïek "Maten en kleurenmix" als extreem goedkope XXL verpakking. Het bevat vooral kleinere mozaïekstukjes, maar ook grotere. Deze kunnen ook voorzichtig met een hamer worden verbrijzeld.

De afzonderlijke stukken glas kunnen prachtig met elkaar worden gecombineerd. Zo kunnen fantasierijke schalen, tafelbladen, lantaarns en nog veel meer worden gemaakt. Een geweldig decoratie idee dat er elke keer anders uitziet. Elke mozaïek foto wordt uniek.

Inhoud: 300 g; Materiaal: Kunststof; L: 1 cm; B: 1 cm

De acryl-Mozaïekstenen "Marbled" zijn gemaakt van hoogwaardig kunststof en zijn verkrijgbaar in een praktische mix van verschillende kleuren. Een verpakking bevat ongeveer 300 g.

De Mozaïekstenen hebben de afmetingen van ca. 1 cm x 1 cm en zijn voldoende voor een oppervlakte van ca. 30 cm x 40 cm. Indien gewenst kunnen ze ook met een schaar op maat worden geknipt.

Opgelet! Geen speelgoed, de stenen kunnen scherpe randen hebben. Niet geschikt voor kinderen onder de 14 jaar.

Inhoud: 300 g; Materiaal: Glas

Met dit mozaïek kunt u uw eigen individuele mozaïektegels maken. U ontvangt een set van ca. 300 g mozaïektegels met veel verschillende kleuren, vormen en maten.

Met mozaïekstenen kunt u prachtige decoraties maken, verschillende vormen zoals flessen, metalen figuren etc. plakken en verfraaien.

Dikte: 4 mm; Materiaal: Glas; L: 15 cm; B: 20 cm

Vorgebrochenes Glas in schillernden Farben. Das Mosaik lässt sich superleicht mit Silikonkleber verarbeiten. Ideal auch für runde Objekte. Mit einem Spachtel können Sie das Crackle-Mosaik auf das Objekt auftragen und mit dem Crackle-Klopfer dann "zerklopfen".

Inhoud: 50 g

Mosaik aufkleben ohne Klebespuren? - Kein Problem mit diesem Mosaikkleber. Der Kleber für die Mosaiktechnik.

Der Kleber trocknet transparent auf. Die Verarbeitungszeit beträgt ca. 6 Minuten. vollständig ausgehärtet ist der Mosaikkleber nach ca. 4 - 12 Stunden.

De transparante siliconenkleefstof heeft een inhoud van 85 ml en een uitstroomopening. De lijm is reukloos en is ideaal voor 3D-handwerk.

Een vullende en elastische siliconenlijm die kleeft aan Papierkarton, hout en plasticPiepschuim. Realiseer bijzondere ambachtelijke projecten in 3D-optiek.

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 15 ml

Die umweltfreundliche VBS Bastelfarbe ist eine Acrylfarbe und lässt sich sehr gut verstreichen. Sie ist wasserverdünnbar, gut deckend und trocknet seidenmatt auf. Sie ist universell einsetzbar. Ideal zum Bemalen von Holz, Gießmassen, Stein, Leder, Kunststoffen, Styropor usw.

Die Farbe erfüllt hohe Anforderungen und ist daher für Kindergärten, Schulen uvm. bedenkenlos einsetzbar. Diese Farbe steht für kreative Freude, die Ihr Bastelherz höher schlagen lässt. Sie können aber auch Keilrahmen und Wände damit bemalen, Deckkraft garantiert! Oder Schablonieren Sie doch einfach mal mit der VBS Bastelfarbe.

Inhoud: 350 g

VBS Mosaik-Fugenmasse, frostfest und ideal zum Verfugen Ihres fertig gestalteten Mosaiks. Die angerührte Fugenmasse ist ausreichend für eine Fläche von ca. 38 x 38 cm.

Der letzte Schliff wird Ihrem kreativen Mosaik durch die Fugenmasse verliehen. Damit werden die Kanten der Mosaiksteine versiegelt und es ergibt sich eine durchgehende Fläche, wobei die Fugen meistens etwas tiefer liegen. Bei der Verarbeitung wird das Fugenpulver mit Wasser gemischt und kräftig durch gerührt. Anschließend wird die Fugenmasse mit einem Spachtel oder Holzspatel in den Fugen verteilt. Kurz anziehen lassen und dann vorsichtig mit einem leicht feuchten Schwamm auf dem Mosaik abwischen bis die Steinchen wieder klar sind. Nun muss die Masse gut durchtrocknen und die kreative Arbeit ist fertig.

Inhoud: 3 stuks; Diameter (buiten): 13.5 cm; Materiaal: Terracotta; H: 14 cm

Die unglasierten Terrakotta-Töpfe sind sehr vielseitig und lassen sich toll bearbeiten! Gestalten Sie mit den Töpfen originelle Blumentöpfe, stilvolle Tischdeko, lustige Tontopffiguren zu Weihnachten oder Ostern, stimmungsvolle Windlichter oder ein individuelles Geschenk. Suchen Sie sich den passenden Rosentopf aus und lassen Sie Ihrer Kreativität einfach freien Lauf! Terrakotta lässt sich wunderbar mit Acrylfarben bemalen, mit Servietten-Motiven verzieren sowie Steinen, Perlen, Bändern, Décopatch- und Découpage-Papieren verschönern.
Die Töpfe haben einen Durchmesser von 7 - 12 cm, eine Höhe von 9 - 14 cm und im Boden ein Loch.