VBS creatieve set "pinguïns"

Instructies Nee. 2290     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 2 Uren

Wie is dat waggelen? Dit is de coole staartjas trio die wacht om door jou gemaakt te worden. De pinguïns zijn geweldig als winterdecoratie en met wat watten voor de sneeuwlook heb je een geweldige blikvanger op tafel, in het bloemstuk of op de vensterbank.

In onze praktische creatieve set is alles inbegrepen om drie schattige pinguïns van ongeveer 14 cm groot te maken. Plezier voor jong en oud. Alles wat je nodig hebt is hete lijm, een schaar en misschien wat roze knutselverf als je een blosje op de wangen wilt aanbrengen.

VBS Kreativ-Set Pinguine

Dit is hoe de schattige pinguïns worden gemaakt:

Dep de kegels lichtjes in met witte knutselverf om ze een besneeuwde look te geven.

Terwijl de kegels drogen, verf je de hoofden. Tip: Dit is gemakkelijker als je de piepschuimen ballen op bamboespiesjes doet. Verf eerst de achterkant van het hoofd in het zwart. Ga in het midden van het gezicht verder met het zwart in een streep tot ongeveer het midden (zie illustratie). Voor de ogen worden twee zwarte stippen geschilderd, waarin na het drogen met behulp van een bamboestokje een klein lichtreflecterend wit stipje wordt aangebracht. Desgewenst kan met een beetje roze verf een licht wangroodje worden opgedept.

Neem de sjablonen ter hand en breng de vleugels, voeten en snavels over op de juiste schuimrubbervellen en knip ze uit.

Plaats de knijpers op de voeten met hete lijm en lijm de vleugels aan de zijkanten.

Vouw de snavels en lijm ze op de koppen, plaats ze dan op de knijpers en zet ze vast met lijm.

Vorm winteraccessoires van de chenilledraden als volgt:

Oorwarmers: draai twee verschillend gekleurde chenilledraden om elkaar en buig ze tot "slakken". Lijm twee van deze oorwarmers aan elkaar met een ander stuk chenilledraad en bevestig de oorwarmer op het hoofd van de pinguïn.

Hoed: Draai twee verschillend gekleurde chenilledraden om elkaar en buig ze tot een grote "slak". Pas dit aan de kromming van het hoofd aan en lijm het vast. U kunt ook een klein stukje chenilledraad als "bobble" opplakken.

Sjaal: Draai twee verschillende kleuren chenilledraden om elkaar en doe ze als sjaal om de pinguïn.

U heeft ook deze artikelen nodig:

Aantal onderdelen: 25; Inclusief batterijen; Materiaal: Kunststof; L: 19.5 cm; B: 2.5 cm

Der praktische BOSCH Heißklebestift Gluey bietet viele kreative Möglichkeiten zum Kleben, Befestigen, Reparieren und Verzieren auf Glas, Holz, Kunststoff, MDF, Papier, Pappmaché, Pappe, Stein und Stoff. Der ergonomische Stift liegt besonders gut in der Hand und ermöglicht ein präzises Auftragen des Heißklebers.

Nach ca. 60 Sekunden Aufheizzeit auf bis zu 150°C kann direkt losgelegt werden. Dank der beiden Akkus, die mit einer Ladung ca. 60 Klebesticks verarbeiten können, kann ohne Kabel gearbeitet werden. Mit den transparenten Gluey Sticks lassen sich ganz klassisch die verschiedensten Materialien miteinander verkleben. Die Farb- und Glitzer Sticks sind nicht nur zum Kleben geeignet, sondern setzen auch brillante Akzente auf Karten, Scrapbook-Alben, Windlichtern, Blumenvasen und Holzdekorationen wie Boxen und Truhen. Auch Handtaschen können mit Strasssteinen, Knöpfen und Kordeln designed werden. Ein bunter Material-Mix wird mit diesem einen Heißklebestift einfach umgesetzt. Die enthaltenen Klebesticks haben einen Ø von ca. 7 mm und eine Länge von ca. 20 mm.

Ein wirklich vielseitig einsetzbarer Gluey mit verschiedenen Möglichkeiten zur Gestaltung und Umsetzung individueller Projekte.

Hinweis: Nicht für Kinder unter 8 Jahren geeignet.

Gebruik Rechtshandig; Materiaal: Kunststof, Metaal; L: 11 cm

Een stevige, kleine ambachtelijke schaar die perfect past in elk potloodetui. De universele schaar kan worden gebruikt voor een verscheidenheid aan handwerk en knipwerk, bijv. voor knutselideeën met Papier, Vilt, Folie en nog veel meer De smalle punt maakt ook fijner handwerk mogelijk, zoals het uitsnijden van motieven en figuren voor de Kaart ontwerp. De handwerkschaar heeft een scherp mes, zodat u netjes en precies kunt knippen.

Inhoud: 50 stuks; Diameter (buiten): 3 mm; Materiaal: Hout; L: 20 cm

De VBS Bamboespiesjes zijn ca. 20 cm lang en hebben een dikte van ca. 3 mm. De puntige stokjes worden geleverd als bulkverpakking van 50 stuks.

De houten stokjes zijn vooral geschikt om kleine onderdelen te spiesen tijdens het drogen en als hulpmiddel voor het tekenen van marmerpatronen. Praktisch ook voor de kaarsenhobby: het lontuiteinde wordt eenvoudig om de houten stok gewikkeld.

Oplosmiddelvrij; Inhoud: 15 ml

Die umweltfreundliche VBS Bastelfarbe ist eine Acrylfarbe und lässt sich sehr gut verstreichen. Sie ist wasserverdünnbar, gut deckend und trocknet seidenmatt auf. Sie ist universell einsetzbar. Ideal zum Bemalen von Holz, Gießmassen, Stein, Leder, Kunststoffen, Styropor usw.

Die Farbe erfüllt hohe Anforderungen und ist daher für Kindergärten, Schulen uvm. bedenkenlos einsetzbar. Diese Farbe steht für kreative Freude, die Ihr Bastelherz höher schlagen lässt. Sie können aber auch Keilrahmen und Wände damit bemalen, Deckkraft garantiert! Oder Schablonieren Sie doch einfach mal mit der VBS Bastelfarbe.