Zelfgemaakt stoffen konijntje met houten bal

Anleitung Nee. 1706     Moeilijkheidsgraad: Beginners  Werktijden: 45 Notulen

Deze schattige stoffen konijntjes zijn gemakkelijk en snel genaaid. Dit naaiproject is ook perfect voor beginners.

Stoffhasen mit Holzkugel
Download eerst het motiefsjabloon. Neem vervolgens de gewenste stof en leg deze rechts op (het bedrukte motief zit binnenin) en breng het motiefsjabloon over op de dubbellaagse stof zoals hierboven beschreven. Bij het op maat knippen moet u rekening houden met een naadtoeslag van ca. 1 cm.

De volgende stap is het aan elkaar naaien van de uitgesneden stof. Bij het aan elkaar naaien moet je de naad tussen de oren vrij laten voor het draaien. Knip dan kleine inkepingen langs de oren en tussen de oren in de randen van de naad tot vlak voor de naad, zodat de oren later beter gevormd kunnen worden. Draai nu het konijn om.

Vouw nu de twee hoeken van de bodem dwars op de lengtenaad, zodat de bodem een vierkant wordt. Naai een korte naad over de gevormde Kantwerk.

Nu moet je het konijntje vullen met watten en dan de opening tussen de oren met de hand naaien, bijvoorbeeld met een laddersteek. Neem deze Houten kogel eindelijk en schilder er een schattig konijnengezicht op. Daarna moet je de slechts oren erdoorheen rijgen Houten kogel en in vorm brengen.

De instructies voor de doek konijntjes zonder bal zijn te vinden hier.

Trennlinie-ohne-SchattenBeste naaister, aangezien stoffen seizoensgebonden goederen zijn en wij altijd trendy stoffen voor u in voorraad willen hebben, kan het gebeuren dat de genaaide stof niet meer in ons assortiment zit.

In onze stoffenafdeling vindt u een grote selectie geweldige stoffen. Klik hier om alle stoffen te ontdekken.

Trennlinie-ohne-Schatten

Lijnbreedte: 0.7 - 1 mm; Oplosmiddelvrij

POSCA Brush PC-1MC ist ein Farbmarker mit 0,7 mm feiner Rundspitze, besonders stark deckend.

Ideal für das Malen auf nahe zu allen Oberflächen: Papier, Glas, Holz, Plastik, Metall und Stoffe (Bügelfixierbar auf links ohne Dampf, bei 30°C waschbar) werden deckend und dank der farbechten Pigmente sehr farbintensiv bemalt

POSCA Farbstifte sind auf Wasserbasis hergestellt. Helle Farben decken sogar dunkle Farben ab. POSCA-Farbe ist hochpigmentiert,lichtecht, deckend, geruchlos und schnelltrockend. Sie ist permanent auf porösen Oberflächen, abwischbar auf Glas, nicht durchschreibend auf Papier und schnell trocknend.

Lijnbreedte: 0.7 - 1 mm; Oplosmiddelvrij

Inhoud: 300 g; Materiaal: Polyester (PES)

Wite , zacht Vulwatten met een pluizig uiterlijk van 100% polyester. De zeer pluizige watten zijn wasbaar tot 40 °C en gemakkelijk te drogen.

Waarvoor kan ik het Vulwatten gebruiken?
Naast het vullen van poppen kun je de knutselwatten ook gebruiken voor je Amigurumi figuren, voor knuffels, teddyberen, beschermengelen en voor vele andere ideeën.

Inhoud: 5 stuks; Diameter (buiten): 50 mm; Materiaal: Beukenhout
Artikelnummer 11977
(1 stuec = 2,08 €)

Diese vielfältig einsetzbaren Holzkugeln mit großer Bohrung sollten in keiner Bastel- oder Handwerkerkiste fehlen.

Die Rohholzkugel besteht aus Buchenholz, ist sauber verarbeitet und wurde geschliffen und poliert. Der Schleif- und Polierprozess ist besonders hochwertig und fein. Der Ø der Kugel beträgt 50 mm, die große Bohrung hat einen Ø von 20 mm. Zudem ist die Holzkugel maßgetreu und formstabil mit gleichmäßiger Struktur. Made in EU.

Zum individuellen Gestalten der Kugel können zahlreiche Materialien wie Bastelfarbe, Fineliner, Brandmalpen oder Lasuren verwendet werden. Fingerpuppen, Figuren, große Mobilés oder tolle Dekorationen im Natur-Look lassen sich mit dieser Holzkugel ganz schnell herstellen. Auch als Serviettenring, Abschluss einer Gardinenstange, Kerzenhalter oder Beutelverschluss findet sie Anwendung und bietet Ihrer Kreativität viel Freiraum.